Gå til innhold

"Betale" for kjolesying

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sykyndig venninne har kopiert et skjørt og en topp for meg som jeg skal bruke i bryllup på nyttårsaften. Nå er hun ferdig, og jeg skal få klærne i morgen!! Vi har ikke blitt enige om noen pris for tjenesten, men jeg har lyst til å gi henne noe som takk for hjelpen.

Det har nok tatt noen timer å lage det, men siden det er kopiert fra noen av mine plagg, har det ikke vært en fulltidsjobb eller hva jeg skal si.

Jeg har tenkt på å gi henne enten penger eller en gave eller et gavekort, til cirka 1500-2000 kroner. Men jeg er neimen ikke sikker på hva som er best? Hun jobber fulltid, men setter sikkert pris på å få noen ekstra penger sånn midt i desember. Samtidig så "forsvinner" jo pengene bare rett inn i et husholdningsbudsjett, så kanskje det er morsommere å få en ting som hun kan huske at hun fikk av meg som takk for hjelpen?

... jeg kan selvfølgelig bare spørre henne, men da blir det jo ingen overraskelse! ;)

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns et gavekort i ynglingsbutikken hennes hadde vært lurt jeg. Om hun liker å handle da.

Skrevet

Jeg gjorde noe liknende for en venninne i sommer, og fikk "betalt" i form av middag og kino-tur. Syntes det var en hyggelig løsning :) (synes forøvrig gavekort-anslagene dine var veldig generøse -tror jeg nesten hadde blitt litt pinlig berørt av å få så mye)

Skrevet

Synes du? Jeg som har vært redd for at det er litt lite.... :sjenert:

Jeg tenker at hun har jo brukt ganske mange timer på dette - kanskje 10-15 timer? Det tar jo endel tid å sy sånt.... Og da er det jo ok å vise at jeg setter pris på det hun har gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...