Gjest lmari Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 En sykyndig venninne har kopiert et skjørt og en topp for meg som jeg skal bruke i bryllup på nyttårsaften. Nå er hun ferdig, og jeg skal få klærne i morgen!! Vi har ikke blitt enige om noen pris for tjenesten, men jeg har lyst til å gi henne noe som takk for hjelpen. Det har nok tatt noen timer å lage det, men siden det er kopiert fra noen av mine plagg, har det ikke vært en fulltidsjobb eller hva jeg skal si. Jeg har tenkt på å gi henne enten penger eller en gave eller et gavekort, til cirka 1500-2000 kroner. Men jeg er neimen ikke sikker på hva som er best? Hun jobber fulltid, men setter sikkert pris på å få noen ekstra penger sånn midt i desember. Samtidig så "forsvinner" jo pengene bare rett inn i et husholdningsbudsjett, så kanskje det er morsommere å få en ting som hun kan huske at hun fikk av meg som takk for hjelpen? ... jeg kan selvfølgelig bare spørre henne, men da blir det jo ingen overraskelse! Hva synes dere?
blå Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Jeg syns et gavekort i ynglingsbutikken hennes hadde vært lurt jeg. Om hun liker å handle da.
Daria Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Jeg gjorde noe liknende for en venninne i sommer, og fikk "betalt" i form av middag og kino-tur. Syntes det var en hyggelig løsning (synes forøvrig gavekort-anslagene dine var veldig generøse -tror jeg nesten hadde blitt litt pinlig berørt av å få så mye)
Gjest lmari Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Synes du? Jeg som har vært redd for at det er litt lite.... Jeg tenker at hun har jo brukt ganske mange timer på dette - kanskje 10-15 timer? Det tar jo endel tid å sy sånt.... Og da er det jo ok å vise at jeg setter pris på det hun har gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå