mammams Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 Hei! Vi planlegger tur til Mallorca i slutten av juli, 1 uke. Har vært på øya før og trives kjempegodt, på typ «Lollo og Bernie» hotell. Nå er vi ikke så avhengig av dette lenger, men ønsker en uke med basseng, sol og avslapping. Valgene er så mange, hvor bør vi dra? Alcudia, Palma Nova, Cala Dor..? Gidder ikke bruke for mye penger, men ikke nødvendigvis velge det billigste. Ser på turer til 32-36 tusen nå. På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Del Skrevet 6. november 2022 Ville gått for Playa de Palma Anonymkode: 2ac60...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 6. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ville gått for Playa de Palma Anonymkode: 2ac60...d86 Det tenkte jeg gå for, men nå prøver vi noe helt annet - all inclusive på Cala Mesquida. Mannen valgte ut det som sin favoritt, ser flott - og avslappende ut! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Del Skrevet 6. november 2022 mammams skrev (1 time siden): Det tenkte jeg gå for, men nå prøver vi noe helt annet - all inclusive på Cala Mesquida. Mannen valgte ut det som sin favoritt, ser flott - og avslappende ut! 😊 Vi pleier å bo her https://www.iberostar.com/en/hotels/majorca/iberostar-cristina/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=NA_IBSVOLEMEA_MYBUSINESS_ORGANIC_ORG_WW_EN_NA&utm_term=CRI Anonymkode: 2ac60...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Del Skrevet 8. november 2022 mammams skrev (På 6.11.2022 den 22.46): Det tenkte jeg gå for, men nå prøver vi noe helt annet - all inclusive på Cala Mesquida. Mannen valgte ut det som sin favoritt, ser flott - og avslappende ut! 😊 Der hat vi vært og der er det maaaassse aktiviteter for barn Anonymkode: d21d7...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 8. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Der hat vi vært og der er det maaaassse aktiviteter for barn Anonymkode: d21d7...11a Trivdes dere? Barna elsker basseng og svømming, jeg gleder meg til strand og å lese bok under en parasoll! 😎☀️ Ser anmeldelser på både rom, mat og fasciliteter spriker veldig, men tenker vi vil få en fin uke der! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Del Skrevet 8. november 2022 Med så store barn ville jeg faktisk valgt bil, og kjørt litt rundt. Holdt dere unna "syden"-stedene. Det er mye gøy å oppleve, og korte avstander. Om dere i større grad liker resort livet trives vi godt noen dager på Blau Porto Petro Beach resort og spa. Flotte fasiliteter, aktiviteter/plasser for barn i ulike aldre, utendørs trening/yoga for voksene. Privat strand, og flotte bassengområder. Anonymkode: 418a6...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Del Skrevet 8. november 2022 mammams skrev (47 minutter siden): Trivdes dere? Barna elsker basseng og svømming, jeg gleder meg til strand og å lese bok under en parasoll! 😎☀️ Ser anmeldelser på både rom, mat og fasciliteter spriker veldig, men tenker vi vil få en fin uke der! 😊 Ja vi koste oss veldig. Men vi reiste med en 2 Åring. Vi hadde rom med hage og boblebad. Det var flott. Det var sinnsykt mye aktiviteter for barn. Spesielt litt større barn. Cala mesquida er dog ikke et sted med noe annet enn to hoteller og en Strand. Så det er ikke så mye annet å ta seg til der enn bading og sommeraktiviteter. Men det er kjekt det. Anonymkode: d21d7...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Del Skrevet 8. november 2022 Sunwing Alcudia anbefales på det sterkeste. Var der i sommmer med mange voksne og ett barn på 2.5 år. Det var bare kos fra morgen til kveld. Flere steder å spise på selve hotellet og ikke lange biten å gå inn til sentrum med andre restauranter. Gå avstand til markedet hvor det var mye rart å se. Anonymkode: 8e9b7...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 8. november 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja vi koste oss veldig. Men vi reiste med en 2 Åring. Vi hadde rom med hage og boblebad. Det var flott. Det var sinnsykt mye aktiviteter for barn. Spesielt litt større barn. Cala mesquida er dog ikke et sted med noe annet enn to hoteller og en Strand. Så det er ikke så mye annet å ta seg til der enn bading og sommeraktiviteter. Men det er kjekt det. Anonymkode: d21d7...11a Nei, vi visste det ved bestilling at det ville være hotell- og badeliv i 1 uke den ferien! Denne sommeren var vi på bilferie i Skandinavia, så mye og hadde det fint, men ble litt lei ut og inn av biler, hotell mm. Tenker neste ferie blir motsatt! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sunwing Alcudia anbefales på det sterkeste. Var der i sommmer med mange voksne og ett barn på 2.5 år. Det var bare kos fra morgen til kveld. Flere steder å spise på selve hotellet og ikke lange biten å gå inn til sentrum med andre restauranter. Gå avstand til markedet hvor det var mye rart å se. Anonymkode: 8e9b7...f9b Vi vurderte også Alcudia, men falt vekk denne gangen. Anonymkode: 8da28...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Del Skrevet 8. november 2022 mammams skrev (På 6.11.2022 den 22.46): Det tenkte jeg gå for, men nå prøver vi noe helt annet - all inclusive på Cala Mesquida. Mannen valgte ut det som sin favoritt, ser flott - og avslappende ut! 😊 Var der 3 ganger. Er fint hotel med flere bassenger rundt. Stor sand strand rett ned. Av og til med store bølger og ,sånn 2 meter ,moro det. Ellers bassenger er litt for småe for antall gjester hotellet kan ha så ofte er det fullt rundt og i bassengene. Cala Mesquida er bare ett hotell kjede med en gate og noen turist butikker. Private hus rundt. Det er ikke noe mer der ! Om kvelden en kan gå på de show som hotell arangerer men det er kjedelig syns vi. Ikke noe annet underholding der ! Vi alltid leier bil på flyplassen så vi bare kjører rundt omkring. Nærmeste by er Cala Ratjada. Fin strand der og. Annen fin strand i område er Cala Torta. 30 min å kjøre fra Mesquida. Det er ubetjent strand så obs ! En liten restaurant men ingen badevakter. Elska å være her om kvelden når alle gikk også ble vi helt alene på stranda .... Anonymkode: f3b8a...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 8. november 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Var der 3 ganger. Er fint hotel med flere bassenger rundt. Stor sand strand rett ned. Av og til med store bølger og ,sånn 2 meter ,moro det. Ellers bassenger er litt for småe for antall gjester hotellet kan ha så ofte er det fullt rundt og i bassengene. Cala Mesquida er bare ett hotell kjede med en gate og noen turist butikker. Private hus rundt. Det er ikke noe mer der ! Om kvelden en kan gå på de show som hotell arangerer men det er kjedelig syns vi. Ikke noe annet underholding der ! Vi alltid leier bil på flyplassen så vi bare kjører rundt omkring. Nærmeste by er Cala Ratjada. Fin strand der og. Annen fin strand i område er Cala Torta. 30 min å kjøre fra Mesquida. Det er ubetjent strand så obs ! En liten restaurant men ingen badevakter. Elska å være her om kvelden når alle gikk også ble vi helt alene på stranda .... Anonymkode: f3b8a...bc9 Kveldene kan muligens bli kjedelige ja, vi får ta med litt spill, kort el. Kommer kanskje til å savne et lite bysentrum el. Får ladet opp med sol og mye søvn da! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Del Skrevet 8. november 2022 mammams skrev (3 minutter siden): Kveldene kan muligens bli kjedelige ja, vi får ta med litt spill, kort el. Kommer kanskje til å savne et lite bysentrum el. Får ladet opp med sol og mye søvn da! 😅 Det er da ingenting som er bedre enn å sitte ute på terassen i mørket og varmen på kvelden og spise noe snacks og spille kort eller noe. Det er jo bare deilig Anonymkode: d21d7...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #15 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er da ingenting som er bedre enn å sitte ute på terassen i mørket og varmen på kvelden og spise noe snacks og spille kort eller noe. Det er jo bare deilig Anonymkode: d21d7...11a Jeg vet, gleder meg jeg! Ungene pleier underholde seg selv, så slipper vi innkjøp av turistplastikk i overflod også! 😅 Anonymkode: 8da28...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 8. november 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 8. november 2022 Dette stedet ligger 5-10 mins kjøring med buss el taxi unna, ser fint ut for en ettermiddag/ kveldstur; https://www.abc-mallorca.com/capdepera/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #17 Del Skrevet 8. november 2022 mammams skrev (26 minutter siden): Dette stedet ligger 5-10 mins kjøring med buss el taxi unna, ser fint ut for en ettermiddag/ kveldstur; https://www.abc-mallorca.com/capdepera/ Og Cala Ratjada er rett ved siden av. Ser ut egentlig som om de 2 steder er 1 sted. Det var noen gammelt sløtt eller festning eller noe i Capdepera. Det var kult der. Fin utsikt fra toppen. Også litt bak Capdepera mann kan besøke store huler ,kult det og. Nei egentlig ,ser på google maps ,huler er i Arta ,20-30km fra Capdepera. En gang vi var på Cala Mesquida så kjørte vi til midten av øya og besøkte Mallorca Planetarium. Det var konge der ,barna elska alt, Teleskoper en kan se gjennom ,filmer om Universe osv .... Det var i Costitx. Anonymkode: f3b8a...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå