Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en arketype som du nesten alltid er tiltrukket av? For meg er det nerder som ikke skjønner selv hvor kjekke de er. De fungerer ofte bra som partnere også 

Anonymkode: 2e137...5ae

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker nerder og særinger, helst ikke veldig pene. Gjerne tynne og med rødt hår og briller (men de er sjeldne da). 

Anonymkode: 67569...3f6

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Pleide å gå for snille, sosiale, konfliktsky, androgyne menn.

Er nå sammen med en macho dude som prater rett fra levra og driter i hvordan andre oppfatter ham. 

Anonymkode: 7a98c...1a8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Bryr meg ikke om arketyper og Carl jung sine teorier. 

Men min "type" mann har mørkt fyldig hår, muskler og tatoveringer. 

Anonymkode: 65d23...a6d

Skrevet

Myke matelskende jenter som er intelligente, velleste og selvsikre 👌

Anonymkode: c1e3d...a68

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Myke matelskende jenter som er intelligente, velleste og selvsikre 👌

Overvekt er ok? 

Skrevet

Noen som liker dessert 😁

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Overvekt er ok? 

Absolutt. Har ikke for vane å date jenter som ikke er overvektige, egentlig. 

• Liker 3
Skrevet

Min type mann er visst en som først overøser meg med kjærlighet og besvarer alle ønsker jeg har, før jeg har fortalt dem. Deretter, når jeg er blitt vant til kjærligheten hans, til tider nesten lei den, så avviser han meg plutselig, endrer seg og forlater meg, eller forlater meg nesten. Jeg kan alltid lure. Og jeg prøver som en gal å oppfylle hans ønsker, være god nok for han på alle mulige måter, lenge etter at han ikke lenger er i nærheten av den jeg trodde eller ønsket meg å være sammen med fra start. Han er blitt en del av tryggheten i livet mitt og må for all del ikke forsvinne, for da rakner alt på nytt, og det er slitsomt å begynne på nytt. That's my type. Yesss

Anonymkode: 31e0c...5e9

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Min type mann er visst en som først overøser meg med kjærlighet og besvarer alle ønsker jeg har, før jeg har fortalt dem. Deretter, når jeg er blitt vant til kjærligheten hans, til tider nesten lei den, så avviser han meg plutselig, endrer seg og forlater meg, eller forlater meg nesten. Jeg kan alltid lure. Og jeg prøver som en gal å oppfylle hans ønsker, være god nok for han på alle mulige måter, lenge etter at han ikke lenger er i nærheten av den jeg trodde eller ønsket meg å være sammen med fra start. Han er blitt en del av tryggheten i livet mitt og må for all del ikke forsvinne, for da rakner alt på nytt, og det er slitsomt å begynne på nytt. That's my type. Yesss

Anonymkode: 31e0c...5e9

Det høres ikke lett ut 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Absolutt. Har ikke for vane å date jenter som ikke er overvektige, egentlig. 

Hva slags personlighet setter du pris på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Pleide å gå for snille, sosiale, konfliktsky, androgyne menn.

Er nå sammen med en macho dude som prater rett fra levra og driter i hvordan andre oppfatter ham. 

Hvorfor ble du sammen med han? Jeg også liker den første typen du liker

• Liker 1
Skrevet

Høy, intelligent og med mye lun humor, ikke mangel på hår på hodet.

Anonymkode: e3010...142

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lurt veldig på hvorfor jeg finner visse personer tiltrekkende, da de jeg har følt tiltrekning til har vært så forskjellige.

Har i utgangspunktet hatt en "type" som er brun eller grønn øyde mørke slanke, høyde over 180 type datanerder. Eller noen på høyere intellektuell nivå ikke nødvendigvis data.  Men har også vært tiltrukket den stille mystiske høye og den snille omtenksomme høye. Høy må han tydeligvis være og bred kjeve fellesnevnere og ikke redd for øyekontakt. 

Anonymkode: 7da01...1dd

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags personlighet setter du pris på?

Oppegående sosialt, uavhengig nok til å ha sitt eget liv, men også med tenkende indre liv, med interesse for verden og samfunnet. Pluss hvis hun er leken, morsom og entusiastisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor ble du sammen med han? Jeg også liker den første typen du liker

Fordi jeg falt for hans personlighet over nett og jeg ville prøve noe nytt.

Skrevet

Hmm....har jeg en "type"...vet ikke om det går å dra en arketype ut av det jeg har vært sammen med opp gjennom tiden.

Det som går igjen er smart, interessert i ting som musikk, kunst, litteratur, spiritualitet. Spiller gjerne et instrument. Stiller spørsmål, gjerne lett feministisk og opptatt av å ta vare på naturen, liker dyr.

Men det jeg alltid tiltrekkes av er rockeren med langt hår og skinnjakke, snur meg alltid etter dem. Disse kan ha rusproblemer og psykiske problemer også. Lurer på om det henger sammen med at min far var alkis..

Eksempel, vokalisten Jonas Renkse i det Svenske metal-bandet Katatonia

ARTIST SPOTLIGHT: JONAS RENKSE (KATATONIA) | Toontrack

Anonymkode: 621f4...9ec

• Liker 2
Skrevet

Jeg faller for den rolige, sindige typen. Han du vet du kan stole på.
Brede skuldre og en kropp som tåler å brukes.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva er en arketype som du nesten alltid er tiltrukket av? For meg er det nerder som ikke skjønner selv hvor kjekke de er. De fungerer ofte bra som partnere også 

Har litt vansker med å identifisere noe. Må være at de er «petit» i tilfelle. Har vel aldri vært med en kvinne over 165cm.

Ellers er det lite som går igjen. 

Anonymkode: 0e3be...1b2

Skrevet

Slanke/tynne jenter, kan være høye eller lave så lenge de ikke har mye overflødig fett og gjerne litt former. Kompisgjengen har kommentert i alle år at de vet umiddelbart om ei jente er for stor for meg, trenger ikke engang være spesielt pen i ansiktet men om jeg skal bli sammen med henne så bør hun være litt pen.

Utover det så faller jeg for intelligente jenter som gir av seg selv, samtidig som de er omsorgsfulle.

Anonymkode: 5c089...9d5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...