Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en blokk med syv etasjer - med andre ord perfekt for trappetrening. Men er det egentlig innafor? Trappa er i en egen gang, og jeg er sikker på at det ikke bråker. Men er det noe annet jeg burde tenke på?

Anonymkode: 355ec...ba5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke høres, er det vel greit.

Men har du sjekket dette? Jeg mener, det er litt forskjell støymessig på noen som løper i en trapp og noen som går helt normalt. Bare tenk på hvor forskjellig det er når noen går normalt og når man hører et avisbud løpe opp og ned.

Anonymkode: b6188...d8d

Skrevet

Nei, det er ikke greit.

• Liker 3
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Ja, bare løp. Det blir ikke så mye bråk av myke joggesko.

Men ta hensyn til andre i trappen.

Skrevet

Så lenge du er 100% sikker på at det ikke bråker så gjør hva du vil :) jeg gikk i trappene på natta en periode haha ville ikke møte på noen som så jeg trente 

Anonymkode: 62ec9...ee1

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dette BRÅKER masse, vis litt sosiale antenner. Trappen er til å GÅ i.

Jeg hadde en kvinnelig nabo over meg som kjøpte seg tredemølle, hun kunne ikke skjønne at dette kunne høres av andre....

Kvinner, det meste uansvarlige kjønnet.

Anonymkode: 2e978...f3f

Det er stor forskjell på å løpe i trapp og på tredemølle.

Og stor forskjell på hvordan blokker er bygget. Her kunne folk løpt opp og ned trappen med høye hæler uten at jeg hadde hørt det inn i leiligheten.

Skrevet

I en blokk jeg bodde i, var trappegangen på utsiden av blokken, og det var garnatert ingen som hørte om noen løp der. 

Der jeg bodde sist, var trappeoppgangen av typen INNI blokken, og der hørte man veldig godt når noen gikk i trappen. 

Så lenge du vet med sikkerhet at ingen hører deg, ser jeg ikke problemet, så lenge du ikke er til plage for folk som går i trappen for å komme seg til/fra leilighetene sine - det er ikke kult å bli dyttet til side av en pesende svett person når man er på vei hjem... 

Anonymkode: d6302...012

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...