AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg er 29 år og gravid i uke 20 (hurra!) med mannen. Vi bor i Oslo. Har du noen forslag til hva vi kan gjøre som date-night? Formen min er fin. Vanligvis liker vi å reise på the well, kino og spise, men vil gjøre noe nytt 😊 Anonymkode: 91e43...e7f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Bowling, museum, teater, biljard, gåtur i marka, besøke Holmenkollen, Anonymkode: 2317e...97d 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Hva med sex? Du kan jo ikke bli gravid. Og før jeg får hele KG etter meg så var det ment som en spøk. Nei, jeg veit ikke hvor sliten du blir, så hvis du klarer å gå og har OK kondis: gåtur med mannen, museum, teaterforestillinger, cafebesøk, ting som ikke krever så mye av fysikken din utover det å sitte eller gå. Anonymkode: cfe6e...713 1
Snok1 Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva med sex? Du kan jo ikke bli gravid. Jeg tenkte foreslå det samme, men ikke i spøk. Sex under graviditet er ekstra intimt og kjærlighetsfullt i min erfaring. Jeg ville også foreslått The Well, men det er (opp-)brukt. Hva med tur i badstuflåte med bading, så komme få i dere en god kopp kakao før dere går på restaurant og så tidlig hjem for dusj og masse deilig sex? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 9 minutter siden, Snok1 said: Jeg tenkte foreslå det samme, men ikke i spøk. Sex under graviditet er ekstra intimt og kjærlighetsfullt i min erfaring. Jeg ville også foreslått The Well, men det er (opp-)brukt. Hva med tur i badstuflåte med bading, så komme få i dere en god kopp kakao før dere går på restaurant og så tidlig hjem for dusj og masse deilig sex? Altså sikker på at hun ikke sovner da? Badstu, kakao, mat, bevege på seg, dusj og så legge seg på senga? 😆 Anonymkode: cfe6e...713 1
Snok1 Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Altså sikker på at hun ikke sovner da? Badstu, kakao, mat, bevege på seg, dusj og så legge seg på senga? 😆 Anonymkode: cfe6e...713 Jo, jeg ser at det er en risk for det!☺️ Avslutte dusjen med en kald avriving? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 Alt som man kan gjøre som ikke- gravid? Det er vel ikke så mangw aktiviteter som kan utelukkes pga en graviditet. Anonymkode: aea7f...534
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 Alt dere ville gjort selv om du er gravid? Forstår ikke hvorfor du nevner at du er gravid. Anonymkode: 528cf...f4c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 Karaoke, pub crawl, Vigelandsparken, konsert, Ekebergparken, tekniskmuseum Anonymkode: d3c76...324 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alt dere ville gjort selv om du er gravid? Forstår ikke hvorfor du nevner at du er gravid. Anonymkode: 528cf...f4c Nevner det fordi jeg har hørt at man ikke bør være i badstue og varme bad, vindtunell, tusenfryd/karuseller, fallskjerm og lignende. Vi er kanskje i overkant risikosøkende og ønsker andre forslag, samtidig som jeg ikke tenkte at det kunne være relevant i HI :) Anonymkode: 91e43...e7f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nevner det fordi jeg har hørt at man ikke bør være i badstue og varme bad, vindtunell, tusenfryd/karuseller, fallskjerm og lignende. Vi er kanskje i overkant risikosøkende og ønsker andre forslag, samtidig som jeg ikke tenkte at det kunne være relevant i HI :) Anonymkode: 91e43...e7f Okei, og dette pleide dere å gjøre før du ble gravid? Anonymkode: 528cf...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå