Gå til innhold

Hva er best; sex med mann eller kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kun en mann i 15 år men nå er det slutt. Skal ut og utforske andre igjen og siden jeg er bifil vil jeg gjerne ha sex med en jente 😊 er jo «dreven» i vanlig mann/kvinne sex men har aldri hatt sex med en dame - er både nervøs og spent! Dere andre bi/pan jenter; hva har vært best? Er nervøs få å savne kun men digger jo jenter 😅

Anonymkode: 240fb...f08

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann og en dame har vært best. Beklager at jeg ikke kan gi bedre fasit. Det er forskjell på sex med kvinne til kvinne også, akkurat som med menn. 

Anonymkode: 2036c...c3c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hva har vært best?

Sex med andre jenter… Uten tvil💃🏼
Er virkelig en signifikant forskjell på hvor gode jenter er i forhold til gutter i senga.

Anonymkode: 99d8e...e8e

• Nyttig 1
Skrevet

Kvinner får orgasme med kvinner rundt 97% av gangene, mens kvinne med menn kun ca 50% av gangene. Husker ikke eksakte tallet men hvertfall mye sjeldnere med menn så menn er dårligere i senga enn kvinner 

Anonymkode: deb0c...24e

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner får orgasme med kvinner rundt 97% av gangene, mens kvinne med menn kun ca 50% av gangene. Husker ikke eksakte tallet men hvertfall mye sjeldnere med menn så menn er dårligere i senga enn kvinner 

Vi menn som har for vane å gi partner flere orgasmer pr. ligg må da trekke opp dette snittet noe veldig? Regner nesten med at slike menn er hverdagskost for dagens kvinner. 50% høres ut som data fra 1950-tallet.

Anonymkode: 7efbe...40d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De tallene skjønner jeg godt og tviler ikke.

Sex med andre jenter er mye mer digg🤷🏼‍♀️😊

• Nyttig 1
Skrevet

Må si mann, men det er fordi penetrering er min favoritt når det gjelder sex

Anonymkode: f3f5b...51c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må si mann, men det er fordi penetrering er min favoritt når det gjelder sex

Er så artig hvordan vi mennesker er så forskjellige 😊

Selve penetreringen er det minst deilige og minst viktige for min del.

• Nyttig 2
Skrevet

Er ikke i målgruppa til spørsmålet, men vil legge til dette: Selvsagt vil det å ha sex med en kvinne for første gang være superspennende sammenlignet med å ha sex med samme fyr i 15 år 😄

Sex med samme dame i 15 år ville heller ikke vært fyrverkeri. Men dette vil sannsynligvis bli en stor opplevelse.

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå må det jo legges til at to kvinner i et langvarig forhold nesten aldri har sex da. Så 97% av gangene når det er 2 ganger i året er ikke nødvendig så fantastisk 

Anonymkode: 9e0f5...b70

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er så artig hvordan vi mennesker er så forskjellige 😊

Selve penetreringen er det minst deilige og minst viktige for min del.

Ja, jeg var sånn frem til starten av 30-årene, så endret det seg noe for begynte plutselig å få veldig mye ut av penetrering og orgasme. Før fikk jeg ikke noe ut av det og ønsket først og fremst oralsex. Oralsex er fremdeles viktig da, er jo nært og fint med den rette personen, og ekstra fint å utføre på kvinner syns jeg 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Nå er jeg kanskje ikke den rette til å svare da jeg kun har hatt sex med menn, men kunne aldri tenkt meg sex uten penetrering. Derfor er det ikke aktuelt å ha sex med en annen dame. Oralsex er kun forspill i min verden, klimaks oppnås best med penetrering. 

Anonymkode: 3d297...ea7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg kanskje ikke den rette til å svare da jeg kun har hatt sex med menn, men kunne aldri tenkt meg sex uten penetrering. Derfor er det ikke aktuelt å ha sex med en annen dame. Oralsex er kun forspill i min verden, klimaks oppnås best med penetrering. 

Det er faktisk der jeg er redd for - jeg blir heltent av tanken på sex med en dame men jeg er utrolig glad i penetrering..

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå må det jo legges til at to kvinner i et langvarig forhold nesten aldri har sex da. Så 97% av gangene når det er 2 ganger i året er ikke nødvendig så fantastisk 

Finnes det seriøs statistikk/forskning på at det er slik?

Anonymkode: 833b1...39b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er faktisk der jeg er redd for - jeg blir heltent av tanken på sex med en dame men jeg er utrolig glad i penetrering..

ts

Hva med trekant med dame og mann? Da får du testet ut jentesex samtidig som du kommer i mål med mannen 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tvilsomt. Denne typen forskning er sjelden seriøs.

Anonymkode: d2747...661

• Liker 1
Skrevet

Det ene er ikke bedre enn det andre. Det er bare forskjellig. En en god elsker er en god elsker, uansett kjønn. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ingen av dem er best.. Det er bare forskjellig fra hverandre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oralsex er kun forspill i min verden, klimaks oppnås best med penetrering. 

For meg er det ikke noe som heter «forspill». Oralsex kan like gjerne være «hoveddelen» under sex. Har fint sex uten at det innebærer penetrasjon. 

Når jeg har sex med en mann, så opplever jeg ofte at de har en typ oppdeling av sexen. De vil gjerne starte med at man gir hverandre oralsex (gjerne bytte på🤦🏼‍♀️), så er det penetrasjon som gjelder frem til mannen kommer.

Dette er den heteronormative måten å ha sex på. Ikke særlig spennende i lengden. Sex kan være så mye mer en dette.

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

"Seriøs forskning", som i forskning som kommer til den konklusjonen som du ønsker mener du kanskje 😉

Det at lesbiske har minimalt med sex utenom starten av et forhold kalles "Lesbian bed death", det er til og med en wikipedia artikkel om det. Du vil neppe akseptere dette da antar jeg, men samma det. Det høres plausibelt ut at to kvinner har langt mindre sex enn i forhold hvor menn er involvert. Men jeg tror og kvinner er fornøyd med langt mindre sex da, så det betyr ikke at de er utilfredse. Bare nevner dette siden det er vanskelig å sammenligne sex i et heterofilt forhold og et lesbisk forhold, da mengden sex er ulik

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det høres plausibelt ut at to kvinner har langt mindre sex enn i forhold hvor menn er involvert. Men jeg tror og kvinner er fornøyd med langt mindre sex da, så det betyr ikke at de er utilfredse. Bare nevner dette siden det er vanskelig å sammenligne sex i et heterofilt forhold og et lesbisk forhold, da mengden sex er ulik

Mange kvinner i hetronormative forhold har sex for å please mannen. Denne mekanismen sees ikke like ofte i forhold hvor kvinner har sex med kvinner.

Selv er jeg ikke lesbisk, men har hatt flere seksuelle relasjoner med andre jenter. Mine anekdotiske erfaringer er at menn er mye mer fiksert på sex og frekvens, mens jenter er mer opptatt av at sexen skal være god og tilfredsstillende for begge og ikke nødvendigvis hyppigheten. 

Dette er da i tråd med teorien om at lesbiske har sjeldnere men bedre sex.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...