AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg lurer på hvorfor jeg blir klam og kald på bena mine noen få timer etter jeg har skiftet tykke ullsokker? Noen som vet? fryser og svetter og har feber. Anonymkode: a6e0f...b7e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Sikkert fordi du er syk da. Kjernen er jo generelt mye varmere enn hender og føtter når man har feber. Ha teppe over føttene i tillegg så blir det nok bra. Riktig god bedring. Anonymkode: b345e...9f8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert fordi du er syk da. Kjernen er jo generelt mye varmere enn hender og føtter når man har feber. Ha teppe over føttene i tillegg så blir det nok bra. Riktig god bedring. Anonymkode: b345e...9f8 Jo takk for omtanken. ja får ha teppe over bena mine. Anonymkode: a6e0f...b7e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Jeg blir alltid iskald på hender og føtter når feberen stiger. Dette skjer uansett hva jeg har på og om jeg ligger under dyne eller ikke. Har bare tenkt at det var helt normalt og sånn det skal være. Anonymkode: e1220...fad
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Det kommer av at feberen stiger. Ta Paracet. God bedring! Anonymkode: b7a51...a42
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 Kjære du er jo syk! Jeg er en av disse som bruker ullsokker omtrent året rundt, uten å være syk Ta et varmt fotbad, tørk godt og på med ullsokker og teppe:) God bedring! Anonymkode: d8951...ac7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Jo takk for oppmuntringer folkens Anonymkode: a6e0f...b7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå