AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Han liker ikke meg som person, han mistet følelser lenge før han sa noe til meg. Så etter brudd maser han om sex, jeg nekter og han blir såret. Hva er grunnen til slikt? Anonymkode: 5c9cb...40b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Han liker kroppen din, men ikke personligheten din. Så da prøver han å ligge med deg. Every hole is a goal Anonymkode: bc002...591 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Kan han ikke bare finne seg en annen kropp enn min? Anonymkode: 5c9cb...40b
Blondine Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan han ikke bare finne seg en annen kropp enn min? Anonymkode: 5c9cb...40b Si det til han!!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Blondine skrev (1 minutt siden): Si det til han!! Han vil bare ha min kropp. Jeg mener at da har han ikke kikket nok rundt seg ennå. Jeg vil ikke være en tømmestasjon til han finner seg noe nytt. Han mener at jeg er så mye mer enn det, men det stemmer jo ikke. Sier de alt mulig for å få sex? Anonymkode: 5c9cb...40b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 Han ble ikke såret lol, han bare spiller på samvittigheten din og håper at du ikke har selvrespekt og gir etter for presset Anonymkode: 4417c...ea1 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han vil bare ha min kropp. Jeg mener at da har han ikke kikket nok rundt seg ennå. Jeg vil ikke være en tømmestasjon til han finner seg noe nytt. Han mener at jeg er så mye mer enn det, men det stemmer jo ikke. Sier de alt mulig for å få sex? Anonymkode: 5c9cb...40b Bare blokker han så tar han hintet? Du har ikke svarplikt. Anonymkode: bc002...591
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han ble ikke såret lol, han bare spiller på samvittigheten din og håper at du ikke har selvrespekt og gir etter for presset Anonymkode: 4417c...ea1 Vil han virkelig ha sex med noen som gjør det fordi den syns synd på han? Hva er greia med det? Legge følelsesmessig press for å få sex? Det er sykt! Anonymkode: 5c9cb...40b
Gjest theTitanic Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han liker ikke meg som person, han mistet følelser lenge før han sa noe til meg. Så etter brudd maser han om sex, jeg nekter og han blir såret. Hva er grunnen til slikt? Anonymkode: 5c9cb...40b Han blir ikke såret, han driver skuespill for å utnytte deg.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 theTitanic skrev (1 minutt siden): Han blir ikke såret, han driver skuespill for å utnytte deg. Han sendte melding etterpå om at han var så lei seg og skulle holde seg unna. Det var bare skuespill det og? Anonymkode: 5c9cb...40b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 Jeg vet at han er aktiv på Tinder, han vet ikke at jeg vet det. Jeg har ikke tenkt å bruke det heller, for jeg vil jo ikke ha han så det er bedre om han finner seg noe annet. Anonymkode: 5c9cb...40b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sendte melding etterpå om at han var så lei seg og skulle holde seg unna. Det var bare skuespill det og? Anonymkode: 5c9cb...40b Nei det er helt på ekte, du er drømmedama hans😏 Hva tror du? Anonymkode: 197be...ed3
Gjest theTitanic Skrevet 6. november 2022 #13 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sendte melding etterpå om at han var så lei seg og skulle holde seg unna. Det var bare skuespill det og? Anonymkode: 5c9cb...40b Det vil jeg tro. Hva slags gode grunner finnes for å dumpe en man ikke liker og deretter spørre om sex?,
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #14 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er helt på ekte, du er drømmedama hans😏 Hva tror du? Anonymkode: 197be...ed3 Jeg vet at jeg ikke er det når vi er sammen. Så fort det er slutt så kommer han løpende. Han er livredd for at jeg skal finne meg en ny. Noen ganger har jeg tenkt at han aldri vet hva han vil. Anonymkode: 5c9cb...40b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #15 Skrevet 6. november 2022 theTitanic skrev (Akkurat nå): Det vil jeg tro. Hva slags gode grunner finnes for å dumpe en man ikke liker og deretter spørre om sex?, Jeg prøver å tyde. Jeg forstår ikke slik tankegang. Ferdig betyr ferdig. Anonymkode: 5c9cb...40b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #16 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil han virkelig ha sex med noen som gjør det fordi den syns synd på han? Hva er greia med det? Legge følelsesmessig press for å få sex? Det er sykt! Anonymkode: 5c9cb...40b Ja det er sykt men ganske vanlig, menn skjønner ikke at samtykke skal komme frivillig og entusiastisk og tror at det er like mye win for de om de presser og overtaler noen. Sex er sex tenker de Anonymkode: 4417c...ea1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #17 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er sykt men ganske vanlig, menn skjønner ikke at samtykke skal komme frivillig og entusiastisk og tror at det er like mye win for de om de presser og overtaler noen. Sex er sex tenker de Anonymkode: 4417c...ea1 Alle er vel ikke sånn? Anonymkode: 5c9cb...40b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #18 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Alle er vel ikke sånn? Anonymkode: 5c9cb...40b Jeg sa ikke alle. Anonymkode: 4417c...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå