Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en fyr. Han er veldig forståelig og er verdens hyggeligste og den mest imøtekommende person jeg vet om. Og alle liker han. Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men har kanskje gått litt fort frem. 

Men han har alltid noe han skal gjøre at jeg får aldri tid til og være med han. Jeg syntes det er kjempe bra at han har ting han gjør, jobber og bruker tid på familien. Men jeg kommer ALLTID sist, vi er sammen kanskje to timer på kveldene frem til han skal legge seg. Og vi er aldri sammen i helgene heller. Han skal alltid planlegge ting og kan ikke plutselig komme til meg en kveld. 

Her om dagen skulle han hente noe for faren sin 1 time unna jobb, faren sa at det ikke var noe stress og hente men han gjorde det første dagen og den ene dagen vi skulle være sammen så vi fikk liten tid sammen. Dagen etterpå spurte jeg han om han kunne hente noe for meg på sentret ved siden av der han jobbet, men nei det gadd han ikke. Da måtte han isåfall sove hjemme på kvelden og komme dagen etter. 

I går tok jeg med meg venninne mine til der han bodde og vi dro ut. Hele kvelden var han en drittsekk og snakka ikke til meg. Han ble sjalu og var også frekk. Så ente opp med at vi dro hjem. Når jeg kom hjem ringte han meg og sa han elska meg, og at han ikke elska noen andre enn meg. Og at han ble sjalu.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og jeg vet ikke hva jeg vil. Kjenner følelsene begynner og bli borte og har sagt til han han.

Trenger hjelp hvis noen har opplevd noe av det samme

Anonymkode: 0c418...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, nei han er ikke "verdens hyggeligste". Syns det er så rart alle som skriver slikt i starten, bare for å beskrive noe helt annet.

Uansett. Han ble sjalu? Hvorfor? Fordi du tilbrakte tid med en venninne? Han er jo alltid opptatt, hvorfor skal din tid med venner være mindre verd enn hans? Beklaget Han seg i det hele tatt eller?

Høres ut som starten på kontrollerende oppførsel for å være ærlig. Jeg hadde nok avsluttet med mindre han la seg langflat, og begynte å prioritere meg. Han virker jo ikke å bry seg nok til å sette av tid med deg. Nesten så man kan lure på om du er hans hemmelige kjæreste, og han ble sur fordi du tok med venner og avslørte han.

Hadde ikke giddet å bruke tid på en som ikke prioriterer forholdet.

Anonymkode: 38df9...160

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som du er sammen med eksen min og far til barna mine. Jobb og hva han ønsker vil alltid komme først om det er samme type fyr du er sammen med. Eller penger og jobb var det viktigste for han! Alle likte min eks også, men når han ikke fikk viljen sin eller om jeg forventet noe av han ble han som et barn i trassalder! Husk man kan ikke forandre en mann, han må ville det selv.. Du er ikke lykkekig med han, så da er han jo ikke så fantastisk akkurat. 

Anonymkode: 080b6...bf9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er sammen med en fyr. Han er veldig forståelig og er verdens hyggeligste og den mest imøtekommende person jeg vet om. Og alle liker han. Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men har kanskje gått litt fort frem. 

Men han har alltid noe han skal gjøre at jeg får aldri tid til og være med han. Jeg syntes det er kjempe bra at han har ting han gjør, jobber og bruker tid på familien. Men jeg kommer ALLTID sist, vi er sammen kanskje to timer på kveldene frem til han skal legge seg. Og vi er aldri sammen i helgene heller. Han skal alltid planlegge ting og kan ikke plutselig komme til meg en kveld. 

Her om dagen skulle han hente noe for faren sin 1 time unna jobb, faren sa at det ikke var noe stress og hente men han gjorde det første dagen og den ene dagen vi skulle være sammen så vi fikk liten tid sammen. Dagen etterpå spurte jeg han om han kunne hente noe for meg på sentret ved siden av der han jobbet, men nei det gadd han ikke. Da måtte han isåfall sove hjemme på kvelden og komme dagen etter. 

I går tok jeg med meg venninne mine til der han bodde og vi dro ut. Hele kvelden var han en drittsekk og snakka ikke til meg. Han ble sjalu og var også frekk. Så ente opp med at vi dro hjem. Når jeg kom hjem ringte han meg og sa han elska meg, og at han ikke elska noen andre enn meg. Og at han ble sjalu.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og jeg vet ikke hva jeg vil. Kjenner følelsene begynner og bli borte og har sagt til han han.

Han er ikke hyggelig. Slutt å bruke tid på han. Kom deg videre. 

Med mindre du har lyst til å leve i en emosjonell berg og dalbane.

Anonymkode: 10a6f...d0a

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg var også sammen med én som var sjalu på venninnene mine! Han mente at jeg hadde nok med hans venner. Han følte vel at han hadde mer kontroll om det var hans venner, for da var det jo han som styrte når vi var med de. Du må IKKE la deg isolere! Ta vare på venninnene dine. Er han en god mann, så unner han deg å beholde relasjonene du hadde før dere ble sammen. Både venner og familie. Isolering er et stort faresignal. Dette skal du IKKE godta. Blir han sur/vanskelig for at du ikke godtar dette, så er det enda et faresignal! 🚩

Anonymkode: 2ed1d...398

Skrevet

Tips til vanskelig forhold = slå opp. Livet skal nytes ikke kastes bort på møkkapartnere som ikke fortjener en!

Anonymkode: 3b1b5...9f9

• Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten min var også sånn i starten da vi ble sammen. Det var fylla hver eneste helg, og hendte ofte at jeg kunne bare være med han i få timer før han skulle på «gutta kveld». 

Ble så lei etterhvert at jeg satte ned foten. Gjorde det slutt… 

Anonymkode: 62979...0e6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 18.59):

Hvorfor ble du ikke med å hente de tingene til faren hans du må involvere deg i det han holder på med så får dere mer tid sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...