Gå til innhold

Er det virkelige så mange trans , feil kjønn og non bi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare de som roper høyest? 

Jeg ser meg selv som tolerant men jeg har mine grenser. Jeg må innrømme at jeg sliter litt med de som før var  menn som blir kvinner. Som tror at nesten alt handler om å se pen ut . Sminke og høye hæler.  Være mere dolla opp enn de fleste jeg kjenner.  Og snakker om at mensen skulle de gjerne ha hatt . Og jada  de skal bli mamma så godt som mulig.

Unge jenter som fjerner brystet og viser seg fram stolt med arr . For nå har de ingen kjønn lengre. 

Kvinner som blir menn er det mindre lyd fra men de jeg har sett de rakker nesten ned på kvinner.  Og forhold suger. 

Veldig mye kommer fra Internett.  Tik tok er en stor leverandør av disse inntrykkene.  

Og viss jeg våger å si meg uenig  blir jeg hugd  ned.   Men selv har jeg et barn som kaller seg flytende i kjønn og en Ace.  Og den ser jeg. Men har forsatt fødenavnet( takk og lov) og bryr seg ikke om pronomen.  Si enten han eller henne bryr seg ikke. Gjør ikke stort ut av det bare lever livet sitt. Og er ikke ensom forlatt eller fordømt av noen. 

Er jeg som dum som føler sånn.  Jeg vet jeg er kvinne jeg er født sånn . Hater mensen  aldri brydd meg om sminke noe særlig . Høye hæler = breke ankel.  

Hvorfor må man være enten eller og hvorfor  må man være 100% enig med alt.  Forklare  meg det vær så snill. 

Anonymkode: d5126...00b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nesten ut som en ny mote.

Anonymkode: 9caec...921

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller er det bare de som roper høyest? 

Jeg ser meg selv som tolerant men jeg har mine grenser. Jeg må innrømme at jeg sliter litt med de som før var  menn som blir kvinner. Som tror at nesten alt handler om å se pen ut . Sminke og høye hæler.  Være mere dolla opp enn de fleste jeg kjenner.  Og snakker om at mensen skulle de gjerne ha hatt . Og jada  de skal bli mamma så godt som mulig.

Unge jenter som fjerner brystet og viser seg fram stolt med arr . For nå har de ingen kjønn lengre. 

Kvinner som blir menn er det mindre lyd fra men de jeg har sett de rakker nesten ned på kvinner.  Og forhold suger. 

Veldig mye kommer fra Internett.  Tik tok er en stor leverandør av disse inntrykkene.  

Og viss jeg våger å si meg uenig  blir jeg hugd  ned.   Men selv har jeg et barn som kaller seg flytende i kjønn og en Ace.  Og den ser jeg. Men har forsatt fødenavnet( takk og lov) og bryr seg ikke om pronomen.  Si enten han eller henne bryr seg ikke. Gjør ikke stort ut av det bare lever livet sitt. Og er ikke ensom forlatt eller fordømt av noen. 

Er jeg som dum som føler sånn.  Jeg vet jeg er kvinne jeg er født sånn . Hater mensen  aldri brydd meg om sminke noe særlig . Høye hæler = breke ankel.  

Hvorfor må man være enten eller og hvorfor  må man være 100% enig med alt.  Forklare  meg det vær så snill. 

Anonymkode: d5126...00b

Er det så mangen da? Har du faktabasert linker til at det er "så mange"?

Hvor mange tror du det er snakk om da? At det er majoriteten av verdens befolkning? 

Nei jeg tror selv ikke det er så mange og ja det er nok kanskje de som skriker høyest, men det gjør også minoriteten når de ønsker å bli hørt! Kvinner har måtte skrike høyt for å oppnå den likestillingen som vi har i dag, de svsrte har måtte skrike høyt og protestere for å I det hele tatt bli behandlet som mennesker, homofile har måtte skrike høyt for å ikke bli banket opp og bli kastet i fengsel for sin legning. Alle som er minoriteter i samfunnet en til hver tid lever i som ønsker seg rettigheter og et verdig liv har måtte skrike høyt!

Anonymkode: cd5d3...45c

Skrevet

Nei, det er få. Slutt og se på dem da, hvis du blir så irritert.

Anonymkode: dc728...72d

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er en svært marginal gruppe. 

Anonymkode: 02cda...3b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er en svært marginal gruppe. 

Anonymkode: 02cda...3b9

Ja, men som lager mye støy.

Anonymkode: be309...7fe

• Liker 2
Skrevet

Nei, selvfølgelig er det egentlig ikke det. Jeg er så glad for at jeg ikke vokser opp nå i dag, for da hadde jeg sikkert trodd jeg var "kjønnsforvirret". Det har rett og slett blitt en slags trend , men det er ikke sunt. Mange kommer til å få alvorlig angst og psykiske plager pga. dette. Gutter/menn kan være både maskuline og feminine, og jenter/kvinner kan være både maskuline og feminine. 

Anonymkode: 0381b...b71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...