anne20 Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg har de siste 3-4 årene fått ganske mye uønsket håvekst. Det har kommet i fjeset, noen rundt brystvortene og uner navelen. De som kommer rundt brystvortene er sorte, det samme med de under navelen, mens de i ansiktet er både sorte og lyse, men stive. Dette har blitt et stort problem for meg, jeg napper, men det tar bare ett par dager så er de tilbake. Er det noen som har tips/erfaring til hvilke metode permanent hårfjerning som funker best?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 anne20 skrev (2 timer siden): Jeg har de siste 3-4 årene fått ganske mye uønsket håvekst. Det har kommet i fjeset, noen rundt brystvortene og uner navelen. De som kommer rundt brystvortene er sorte, det samme med de under navelen, mens de i ansiktet er både sorte og lyse, men stive. Dette har blitt et stort problem for meg, jeg napper, men det tar bare ett par dager så er de tilbake. Er det noen som har tips/erfaring til hvilke metode permanent hårfjerning som funker best? Er det hår, eller dun? Jeg fikk mye hårvekst i ansikt fordi jeg frøys veldig mye. Begynte å spise mer mat rik på hem-jern og jod (rødt kjøtt og fisk), og det ble mye bedre etter noen mnd. Anonymkode: c28c8...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå