Gå til innhold

Hvor stor er sjansen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor er sjansen for å bli pregg under fertile dager hvis han hopper av i svingen? Er det liksom like stor sjans som hvis han kommer inni meg?

Anonymkode: c3bc3...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvor stor er sjansen for å bli pregg under fertile dager hvis han hopper av i svingen? Er det liksom like stor sjans som hvis han kommer inni meg?

Nei, selvfølgelig ikke, tror du virkelig det?

Anonymkode: 68d42...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg tror selvsagt ikke det, men jeg føler for å spørre likevel. Hvorfor behovet for en slik nedlatende Tone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid når han hoppet av i svingen. Jeg var 38, så ikke tenk at det er en sikker prevensjonsmetode.

Anonymkode: 64c6f...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt ikke, jeg er superfertil (ikke spør men jeg vet). Jeg vil ikke ta piller eller annet så mannen har hoppet av i 5 år og det har gått bra så langt. Men da må gan være GOD på å hoppe av i svingen!

Anonymkode: 5c0eb...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel.

Hvis det kommer sædceller til, og det gjør det jo ofte, er jo sjansen der og ganske lik som når han spruter inni.

Anonymkode: c4f1c...aa2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 20.41):

Vel.

Hvis det kommer sædceller til, og det gjør det jo ofte, er jo sjansen der og ganske lik som når han spruter inni.

Anonymkode: c4f1c...aa2

Lol nei 

Anonymkode: 33c32...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bli gravid ja... av pre vil som kommer ut før eventuell orgasme. Trengs bare 1 sædcelle

Anonymkode: 5763b...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fascinerer  meg at noen tror at det å hoppe av i svingen er en supersafe metode. Alle som har gitt en ordentlig blowjob kjenner at det kommer noe underveis :P 

Du trenger EN god svømmer for å bli gravid! Du har flere svømmere når mannen kommer i deg! men klart, om den ene gode svømmeren kommer underveis mens dere driver på så er du doomed ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...