AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Noen som har bestilt fra den siden? Skal bestille noe som er utsolgt over alt, men skalhuset.no har det. Men blir skeptisk til ukjente nettsider Anonymkode: a184a...d48
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Ut i fra anmeldelsene på Trustpilot, ville jeg ikke handlet der. Ser flere skriver om lang leveringstid, og at det er dyrt returnere produkter, og at de må betale toll selv om det står på nettsiden at man ikke må det. Anonymkode: 22125...345
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Jeg har bestilt derfra, men det er vel 1 år siden. Nettsiden har og vært stengt en stund i år. Varene kom fra Sverige. Jeg fikk mitt og mener det tok ca 1 uke. Bestiller man i helgen ble det sendt neste virkedag. Jeg var fornøyd men ble skeptisk da nettsiden var lenge nede. Så jeg fant et annet selskap jeg bestilte fra her i Norge. Det er verd og nevne at man må lese vilkårene når man bestiller derfra. Anonymkode: b30f8...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå