AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Hvor ofte er det ok? Opplever at flere sier "pappaen trenger en pause" ol. Ikke forstår jeg hvorfor fedre trenger mer pause enn mødre som ammer hele døgnet og får lite søvn og egentid. Er det forskjell på hvor gammel baby er? F.eks nyfødt, 6mnd, 12mnd. Når var din mann på fest/bytur første gang etter fødsel? Anonymkode: 5af49...66e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Jeg er mor, her deler jeg og far på ansvaret. Jeg både ammer og gir flaske! Jeg har absolutt behov for en venninnekveld innimellom, han også. Jeg har vært på byen en kveld, det var utrolig deilig!! Var ute og spiste først, vi var tre venninner som jeg sjeldent ser! Far var på fotballavslutning i går. Baby er 9 uker:) Ser for meg én venninne/kompis-kveld hver i mnd, hvor vi kan drikke og ha mindre ansvar for barnet dagen derpå (betyr ikke at man drikker seg møkkings fordi!). Anonymkode: ef18f...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Så ofte han vil og føler for. Akkurat som meg. Vi fester ikke så mye, men vi er sosiale og finner på ting, og stiller opp for hverandre med å ta babyen. Jeg var på restaurant når babyen var 6 uker, og han dro ut på konsert når babyen var 8 uker. Mitt inntrykk er ofte at mor ikke vil dra noe sted uten babyen, syns det er styr å dra med babyen eller er for sliten til det, og derfor blir det oftere mindre sosialt på mødre. Hadde det vært meg, så hadde jeg ikke nektet mannen min å være sosial. Mannen min var også på besøk alene med babyen hos venner mens jeg var hjemme når den var 5 uker gammel, for jeg orket ikke bli med eller ha besøk Anonymkode: a1882...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Tror han var hos en nabo og drakk øl et par uker etter fødsel. Dvs., han dro ikke langt unna og ble ikke stupfull. Ellers så drar han aldri noe sted på festlig lag uten å gi beskjed eller drøfte det med meg. Jeg har vetorett. Anonymkode: 1b4b2...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå