AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg og eksmannen min gikk fra hverandre for 3 år siden. Vi har et barn på 9 år sammen, og samarbeider fint om henne. Har ingen vennskapsrelasjon utover dette. Eksen min har gått videre, fått seg ny samboer som er et flott menneske. Jeg har nå møtt en venn av eksen min et par ganger, men vi har snakket om at vi ikke kan bli sammen for det vil muligens bli for vanskelig for min eks, og det siste vi vil er at dattera mi skal på noe slags vis bli skadelidende. Vennskapet mellom de to er ikke ukomplisert, de treffes svært sjelden. Vi klarer imidlertid ikke helt å la hverandre være, det er en sterk, trygg kontakt mellom oss, og jeg spør meg selv om det trenger å bli så vanskelig som jeg frykter. Hva er deres tanker? noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 131b8...b6f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Du kan jo eventuelt høre med eksen din om hva han mener om det? For hvis han sier at det ikke gjør noe burde det jo være ok Anonymkode: 5cea1...374 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Hvis det ikke er en nær venn, så ser jeg ikke helt problemet. Hadde vært noe annet dersom barna forbandt han med 'per, bestevennen til pappa'. Dersom de sees svært sjeldent, er det jo ikke sikkert det er så mye vennskap der, som bekjentskap. Hva mener han selv, denne kompisen? Anser han seg som en god venn av din x? I tillegg så tenker jeg at det kanskje kan være greit å høre med din x hva han tenker rundt det. Ikke at du skylder han noe sånn sett, men da får du i alle fall loddet stemningen. Anonymkode: f402c...344 1
svartkatt Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Ser ikke helt problemet her.. de er jo ikke så nære venner. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og eksmannen min gikk fra hverandre for 3 år siden. Vi har et barn på 9 år sammen, og samarbeider fint om henne. Har ingen vennskapsrelasjon utover dette. Eksen min har gått videre, fått seg ny samboer som er et flott menneske. Jeg har nå møtt en venn av eksen min et par ganger, men vi har snakket om at vi ikke kan bli sammen for det vil muligens bli for vanskelig for min eks, og det siste vi vil er at dattera mi skal på noe slags vis bli skadelidende. Vennskapet mellom de to er ikke ukomplisert, de treffes svært sjelden. Vi klarer imidlertid ikke helt å la hverandre være, det er en sterk, trygg kontakt mellom oss, og jeg spør meg selv om det trenger å bli så vanskelig som jeg frykter. Hva er deres tanker? noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 131b8...b6f Jeg hadde ikke gjort det. Men om du absolutt må så snakk med din eks først. Anonymkode: cc970...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå