Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

4 måneder siden eksen slo opp pga følelser som var borte og at han ville være alene. Vi hadde litt kontakt i starten, møttes på mitt initiativ. Han virket da kald og ikke så livlig som han bruker, jeg var da såret og i sorg. Så jeg tok avstand, etter en stund tok jeg kontakt igjen. Han sa at det kom til å bli vanskelig og ha kontakt siden jeg ikke aksepterte å bare være venner. Vi tok avstand fra hverandre igjen, mine følelser ble da svekket. I tillegg sa han at ikke skulle legge seg oppi om jeg snakker med noen. 

Vi fikk kontakt med hverandre etter en stund, har snakket masse sammen, så og si hver dag. Han ringte meg 4 ganger forrige uke, en dag var det to ganger fordi han ikke fikk sagt hade første gang. Han vil da høre hva jeg gjør og hvordan det går med meg. Det har gjort sånn at jeg har fått følelsene tilbake og vil være med han, han vet dette og svarte at han bare liker meg som venn og at han ikke vil jeg skal få forhåpninger. Han ringte to ganger etter dette, den siste gangen for å spørre om vi skulle dra å spise på en ny restaurant, siden jeg har hatt bursdag. Men han sa også at han skulle komme med juletingene mine, men at det ikke var noe stress. Han spurte om jeg hadde tenkt noe på leilighet. Sa til han at jeg ikke ville snakke eller høre noe om det, noe han respekterte. Han har også i ettertid sagt «Fin du er ❤️», noe han sa gang tidligere også. 

Han åpner seg for meg, sier at jeg kan si alt til han. Deler ting som skjer i livet hans, sender meg random snapper. Han kan firkante meg, for så å sende meg en snap noen få timer senere. Godtar at jeg flørter med han. Han svarer meg på snap når han er å jobber på et hus, da er han ikke aktiv andre plasser. Han kommenter ofte at personligheten min er søt, feks «Så søt du er». 

Når vi snappet for noen dager siden, så var han i dårlig humør pga noe på jobben. Prøvde å oppmuntre han, men han svarte «Vi snakkes senere» Når det var gått noen timer, fikk jeg snap av han der det sto «Beklager for at jeg var sur, var ikke meningen❤️»

Vi var sammen i 3,5 år

Blir veldig forrvirret, er dette bare vennskap? Vi har ikke møttes på 4 uker, så kan følelsene blusse opp hos han når vi møtes igjen? Sliter med å finne ut om hva som er vennskapelig og hva som er flørting. Er han forvirret? Liker han meg men skjuler det? 

Anonymkode: 5adf1...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS,

Skjønner at du blir forvirret. Hva er egentligen dette, er vel kun din eks som kan si sikkert, eller kanskje han ikke vet.

Plager dette deg, eller kan du leve med å bli forvirret?

Skrevet

Tror nok ikke jeg klarer å leve med å være forvirret så lenge mer.

Jeg fjernet han i tillegg på snap, da var det tydelig at han ble såret. 

Anonymkode: 5adf1...78e

Skrevet

Han valgte å gå & må faktisk stå for det valget. Hold avstand fra han for din egen del. Dersom han vil ha deg tilbake så er det noe han må jobbe for på en redelig måte. Og ikke som må, hvor han bare holder deg litt varm. 

Skrevet
PM75 skrev (30 minutter siden):

Han valgte å gå & må faktisk stå for det valget. Hold avstand fra han for din egen del. Dersom han vil ha deg tilbake så er det noe han må jobbe for på en redelig måte. Og ikke som må, hvor han bare holder deg litt varm. 

Jeg hadde aldri gått tilbake til en partner som gikk fra meg på dette grunnlaget. Da måtte vedkommende jobbe hardt for det over lang tid, og vist at vedkommende angret dypt. Uansett da satte jeg med definisjonsmakten over lang tid. Hold avstand for egen del sier nå jeg!  Så må han jobbe redelig ja over lang tid, vise interesse, offervilje og at han faktisk elsker deg i handling. Om dette ikke er på plass ? Dropp det og gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...