AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Hvor lenge varte det sånn ca før det gikk over? Jeg har vært hodestups forelsket i en annen i 10 mnd nå og begynner å bli sliten av dette følelseskjøret. Hvorfor går det ikke over? Jeg har aldri hatt det så intenst før. Anonymkode: 6b9dc...f05
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Det varer så lenge du har kontakt med vedkommende. Det kan ta årevis. Anonymkode: 24131...e34 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Hva slags kontakt har du med vedkommende? Gjør du noe for å dyrke forelskelsen? Anonymkode: c8574...79e
Fremmed fugl Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Du må jobbe aktivt, ellers kan du ha det i flere år. - Ingen kontakt - Fokus på negative sider ved vedkommende, som du tenker på når tankene kommer Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Åh. Da har jeg ikke sjans. Vi jobber sammen og jeg kan ikke bytte jobb. Har vurdert det, søkt et par steder til og med, men jeg får ikke/har ikke råd til å bytte. Han har sagt han venter på meg til jeg har slått opp med han jeg er sammen med nå uansett hvor lang tid det tar. Anonymkode: 6b9dc...f05
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Åh. Da har jeg ikke sjans. Vi jobber sammen og jeg kan ikke bytte jobb. Har vurdert det, søkt et par steder til og med, men jeg får ikke/har ikke råd til å bytte. Han har sagt han venter på meg til jeg har slått opp med han jeg er sammen med nå uansett hvor lang tid det tar. Anonymkode: 6b9dc...f05 Du unngår han på jobb. Du initierer ikke kontakt. Du svarer kort, og stiller ikke spørsmål tilbake. Man kan unngå noen selv om man jobber sammen. Du må bare ikke dyrke det. Anonymkode: c8574...79e 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Første gangen så måtte jeg slutte i jobben da det var en kollega. Jeg klarte ikke se vedkommende hver dag å gå videre. Det gikk fort over da jeg startet i ny jobb. Gang nr 2 så lot jeg følelsene ta styring og jeg gikk fra ektemannen. Når det skjer 2 gr på 10 år så tenker jeg det er en god grunn or at jeg ikke hadde det bra nok hjemme. Anonymkode: 8b0ee...494 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Første gangen så måtte jeg slutte i jobben da det var en kollega. Jeg klarte ikke se vedkommende hver dag å gå videre. Det gikk fort over da jeg startet i ny jobb. Gang nr 2 så lot jeg følelsene ta styring og jeg gikk fra ektemannen. Når det skjer 2 gr på 10 år så tenker jeg det er en god grunn or at jeg ikke hadde det bra nok hjemme. Anonymkode: 8b0ee...494 Det er ikke min første gang heller. Ble dere sammen? Anonymkode: 6b9dc...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå