AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Kvinne 39 her. Har ingen barn. Har hatt mange menn, men det passa liksom aldri. En av dem var steril og to var negative til å få. Nå er jeg singel.savner ikke en mann. Syns huset er litt tomt. katten døde for 2 år siden. Tenker nå å skaffe en ny . enten en kattunge eller en valp. hva vil være det det beste ? har et stort soverom jeg tenker å gjøre om til "dyrerom". og vil selvfølgelig skjemme bort veldig . sLipper mann i livet , foreldremøter og dugnader .. noen fler ?? Anonymkode: 6a41f...bde
Topsi Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Jeg har heller ikke barn, trives godt med katt. Det er greiest med katt synes jeg da de går på do inne på kasse, så det er lettere å ha et liv utenom
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Jeg hadde gått for katt. Kjælne,lekne og lojale, men ikke like pleie-og hjelpetrengende som hunder. En katt aksepterer også at den ikke er sentrum av universet. I tillegg har du jo erfaring med katt 😄 Anonymkode: 9996c...d59
Million Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 En hund krever at du går ut med den minst tre ganger daglig, og bruker mye tid hver eneste dag på å lufte den. Hunder er også veldig oppmerksomhetssyke og "maser" om oppmerksomhet hver dag, hele tiden. Katter kan også være litt masete om å få kos, men ikke i like stor grad som en hund. Katter generelt blir ikke helt fra seg når du går ut døren for å gå på jobben eller en tur i butikken. De takler det å være alene (ev sammen med en annen kattevenn?) mye bedre enn hunder. Hunder er ofte kjent for å ha separasjonsangst. Jeg ville valgt katt. Rett og slett fordi de er mer selvstendige og man slipper å lufte dem tre ganger hver eneste dag i de neste 14 åra. Jeg har hund nå, den er 11, og jeg skal ikke ha ny når denne går bort, det er helt sikkert. Skal det bli en kjæledyr her, blir det katt (innekatt) og da to stykker, så de har selskap i hverandre og lekekamerater i hverandre.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 En hund ktever jo omtrent mer enn en baby😅 jeg ville gått for katt🥰 hadde katt i barndommen som var utrolig kos, vurderer selv å skaffe meg katt istedet for et fjerde barn (har alltid ville hatt fire barn men etter tre føler jeg det sier stopp, så får heller katten være den som gjør fanilien komplett😂) Anonymkode: b333c...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå