Gå til innhold

Er cardigan nødvendig til mars baby, eller holder det med ulldresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyrt med ull, derfor jeg spør:)

Anonymkode: 1fb4f...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri ansett cardigan som nødvendig på en baby før og venter nr 3, så det tror jeg ikke du trenger å tenke på 😅

Mars-baby her også forresten 🥰

Anonymkode: ffbd0...4dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har aldri ansett cardigan som nødvendig på en baby før og venter nr 3, så det tror jeg ikke du trenger å tenke på 😅

Ok. Takk!  Da sparte jeg 400 kr. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Takk!  Da sparte jeg 400 kr. 

Og gratulerer med din mars-baby😊

Skrevet

Ingen babyer trenger cardigan til 400 kr nei 😂 De skal sove, gulpe, bæsje og ammes. Hver gang de er utendørs så ligger de dypt nedi ei vogn eller ligger i vognposen i bilsetet. Mine to aprilbabyer brukte kun omslagsbody og strømpebukser frem til de var 6 mnd gamle. Herregud så ufattelig mye penger vi sparte på å være edruelige ved innkjøp... 

Anonymkode: f36b9...387

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gratulasjonen skulle på ditt innlegg, ikke mitt eget🤪. Så gratulerer med mars-baby. Ikke så lenge igjen😊 TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen babyer trenger cardigan til 400 kr nei 😂 De skal sove, gulpe, bæsje og ammes. Hver gang de er utendørs så ligger de dypt nedi ei vogn eller ligger i vognposen i bilsetet. Mine to aprilbabyer brukte kun omslagsbody og strømpebukser frem til de var 6 mnd gamle. Herregud så ufattelig mye penger vi sparte på å være edruelige ved innkjøp... 

Anonymkode: f36b9...387

Takk for svar. Kjøpte du ull i det hele tatt? Selv hater jeg ull. Har kjøpt en del bomullsbodyer, men tenker å kjøpe et par ullstrømepukser og har to ullbodyer jeg kjøpte brukt fra name it. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk for svar. Kjøpte du ull i det hele tatt? Selv hater jeg ull. Har kjøpt en del bomullsbodyer, men tenker å kjøpe et par ullstrømepukser og har to ullbodyer jeg kjøpte brukt fra name it. 

TS

Kommer ikke til å kjøpe noe særlig med ull til min når hun kommer 😊 har kjøpt mindre og mindre ull for hvert barn da man fort lærer seg at de klarer seg fint uten haha 😂 nr 2 var født i januar da så noe kjøpte vi, men erfarte stort sett at vi holdt henne så varm med bilstolpose og vognpose osv uansett og hun ble sjeldent klam eller varm. Holder med en god ulldress ja 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommer ikke til å kjøpe noe særlig med ull til min når hun kommer 😊 har kjøpt mindre og mindre ull for hvert barn da man fort lærer seg at de klarer seg fint uten haha 😂 nr 2 var født i januar da så noe kjøpte vi, men erfarte stort sett at vi holdt henne så varm med bilstolpose og vognpose osv uansett og hun ble sjeldent klam eller varm. Holder med en god ulldress ja 😊

Da tror jeg at det holder med klær til baby veldig snart. Tusen takk for svar!

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Da tror jeg at det holder med klær til baby veldig snart. Tusen takk for svar!

TS

Lykke til 😊

Skrevet

Mulig jeg er litt tett nå, men hva slags cardigan er det snakk om? :ler: Har ikke tenkt på cardigan til baby noensinne, så jeg følte meg mitt utenfor her. 

Anonymkode: c29e3...e07

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mulig jeg er litt tett nå, men hva slags cardigan er det snakk om? :ler: Har ikke tenkt på cardigan til baby noensinne, så jeg følte meg mitt utenfor her. 

Anonymkode: c29e3...e07

Ulljakke med feks knepping. Tanken er vel at det er enkelt å ta den av og på.

TS

Skrevet

Vi har brukt det litt til vår baby som ble født første uka i mars :) Men vi har ikke hatt pose i vogna før nå i høst, hadde dyne bare og lammeskinn under. Syntes det var greit å ta noe på overkroppen på baby utenpå vanlige klær så da var små jakker fint, lett å ta på og ga litt ekstra varme. Vi hadde hjemmestrikkede som vi hadde fått i gave da. Men helt i starten tror jeg vi brukte hel dress, ikke jakke. Og hadde jeg fått velge selv hadde jeg heller kjøpt med glidlås eller trykkknapper (har en i bomull med trykkknapper vi brukte mye i sommer når det var nødvendig med et ekstra lag men ikke nødvendig med noe tykt)

Cardigan er iallfall mer praktisk enn genser.

Anonymkode: 80622...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...