AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 Altså vi som er interessert i historien, og driter i det formelle rundt diktningsformen, språket, osv. Det er det samme om det er engelsk eller norsk oversettelse. Anonymkode: 5f4c5...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Del Skrevet 6. november 2022 Det lurer jeg også på. Kanskje best å se en film, da jeg har funnet det tungt å lese før. Anonymkode: c77b4...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg har en utgave av Illiaden, men det ble rett og slett for tungt og håpløst å lese. Jeg ga opp. Min utgave er fra 90-tallet. Anonymkode: bb71d...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Del Skrevet 6. november 2022 Finnes det oversettelser for oss vanlige? Har prøvd og lese flere ganger, men blir for tungt for vanlige meg 😅 skulle gjerne lest en forenklet oversettelse. Anonymkode: 35e7a...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Finnes det oversettelser for oss vanlige? Har prøvd og lese flere ganger, men blir for tungt for vanlige meg 😅 skulle gjerne lest en forenklet oversettelse. Anonymkode: 35e7a...5ae Jeg håper det 😞 Anonymkode: 5f4c5...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Del Skrevet 12. november 2022 Spør på biblioteket! Dersom slike utgaver finnes, kan de kjøpe inn eller bestille inn for deg. Anonymkode: 1e2bf...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå