Gå til innhold

Anbefaler til roseolje/rosevann

Blingblingtahei

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale med et rosevann eller olje? Bruker nå fra elemis pro-collagen rose facial oil, og liker denne godt egentlig, men kunne tenkt meg å høre om det er noen som kunne anbefale en som er hakket billigere 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blingblingtahei skrev (1 time siden):

Kan noen anbefale med et rosevann eller olje? Bruker nå fra elemis pro-collagen rose facial oil, og liker denne godt egentlig, men kunne tenkt meg å høre om det er noen som kunne anbefale en som er hakket billigere 🙈 

Loelle eller Wooden Spoon Rosehip oil og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste rosevannet som finnes er Heritage Store sitt, kjøper det på Iherb og brukt det i over ti år nå.

Anonymkode: c7bfe...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Beste rosevannet som finnes er Heritage Store sitt, kjøper det på Iherb og brukt det i over ti år nå.

Det er jo over 200 kr i frakt 😔😱 ellers så det veldig bra ut ja, men tror ikke jeg kan leve med den frakta, er dyrere enn selve produktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (10 timer siden):

Det er jo over 200 kr i frakt 😔😱 ellers så det veldig bra ut ja, men tror ikke jeg kan leve med den frakta, er dyrere enn selve produktet..

De har enormt mye annet bra på Iherb, så om du skulle bestillt vil jeg absolutt anbefale å samle opp en mye større ordre. Men ja, det er kjipt at det har blitt sånn. De hadde et helt annet fraktsystem før, om det ikke var fordi jeg har handlet der i så mange år før, og liker mange produkter som jeg ikke finner andre steder, så hadde jeg ikke begynt nå.

Har også prøvd rosevannet fra Alteya, kjøpt på Mecindo.no, likte det og. Og det merket har andre blomstervann jeg kunne tenke meg å prøve også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De har enormt mye annet bra på Iherb, så om du skulle bestillt vil jeg absolutt anbefale å samle opp en mye større ordre. Men ja, det er kjipt at det har blitt sånn. De hadde et helt annet fraktsystem før, om det ikke var fordi jeg har handlet der i så mange år før, og liker mange produkter som jeg ikke finner andre steder, så hadde jeg ikke begynt nå.

Har også prøvd rosevannet fra Alteya, kjøpt på Mecindo.no, likte det og. Og det merket har andre blomstervann jeg kunne tenke meg å prøve også.

Ja, det har jeg kikket litt på faktisk! Lurer på om jeg skal prøve å bestille et par derifra.. er trøtt og kom nettopp fra jobb så lurer på om jeg skal gjøre det akkurat nå faktisk 🙈🙈 skal kikke litt mer på iherb også, vet jeg har sett er og annet produkt jeg liker tenkt meg tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...