Gå til innhold

Ansiktskrem for 30 år gammel hud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ønsker å prøve en ny dagkrem og ny nattkrem. Jeg har, i følge hudpleier, fet hud, men den er aldri blank. Porene syns heller ikke sånn kjempetydelig.. mistenker derfor jeg har normal hudtype, dehydrert hud, men ikke tørr. Jeg har tidligere hatt mye akne, og påfølgende arr/hakk i huden etter dette. Jeg ønsker en ansiktskrem som gir godt med fukt, som gjerne forebygger rynker, som ikke gir kviser, og gjerne som gir glød. Viktigst for meg er likevel fukt, da i form av vann. Jeg har prøvd mye forskjellig, men aldri funnet IT-kremene. Har bikket 30 år, så vil veldig gjerne ta vare på huden på en god måte!

Anonymkode: 720ec...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du komme med noen forslag til hvilket du har prøvd tidligere? 

Standard svaret mitt er for vekk CeraVe pm facial lotion, kommer stadig tilbake til denne, mye fordi den funker, er lett tilgjengelig og billig. 

Liker også cosrx advanced snail 92 all in one cream, gir meg fukt uten å bli blank og kviser. 

En annen er fra dear, klairs freshly juiced vitamin E mask, bruker denne av og til som nattkrem. 

Også til slutt Dermalogica intensive moisture balance. Denne bruker jeg på dager jeg kjenner jeg har ekstra behov for fukt, eller har brukt sterke aktive virkemidler.

Bytter på mellom å bruke bha toner, og tretinoin på kvelden. Har også serum og oljer som gir huden fukt, til dette bruker jeg et collagen serum og en roseolje fra elemis som jeg muligens skal bytte ut med et billigere et da økonomien strammer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (11 minutter siden):

Kan du komme med noen forslag til hvilket du har prøvd tidligere? 

Standard svaret mitt er for vekk CeraVe pm facial lotion, kommer stadig tilbake til denne, mye fordi den funker, er lett tilgjengelig og billig. 

Liker også cosrx advanced snail 92 all in one cream, gir meg fukt uten å bli blank og kviser. 

En annen er fra dear, klairs freshly juiced vitamin E mask, bruker denne av og til som nattkrem. 

Også til slutt Dermalogica intensive moisture balance. Denne bruker jeg på dager jeg kjenner jeg har ekstra behov for fukt, eller har brukt sterke aktive virkemidler.

Bytter på mellom å bruke bha toner, og tretinoin på kvelden. Har også serum og oljer som gir huden fukt, til dette bruker jeg et collagen serum og en roseolje fra elemis som jeg muligens skal bytte ut med et billigere et da økonomien strammer.. 

Hei! Jeg har brukt cosmica, cerave (forøvrig den du nevner) the ordinary, Clinique, mye fra Korea (mange forskjellige merker), L’Oréal, la roche-possay, decleor, dr.greve.

Ellers, takk for tips og forslag, jeg skal sjekke det ut! Har bl.annet aldri prøvd dermalogica, men alltid vært nysgjerrig på dette.

Serum bruker jeg heller ikke, men det står på lista over ting jeg skal kjøpe inn 😁

-ts

Anonymkode: 720ec...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...