AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Håper på svar fra andre som har brukt eller fortsatt bruker Aduvanz! Jeg er bare 9 dager inn i utprøving, og pga manglende effekt av 30 mg, fikk jeg beskjed om å doble til 60. På 30 merket jeg kun mer ro i hodet, men ellers bare trøtt og sliten. Men det er ikke blitt noe bedre på 60mg heller 😩 Jeg gjesper som en gal, sitter mye med pc eller mobil og har null ork til å gjøre hverken husarbeid eller komme meg ut i frisk luft.... Uffer meg og subber bena over gulvet, helt tømt for energi og med null motivasjon! Kan noen fortelle meg om dette er normalt i begynnelsen.....?? Kan evt for høy dose gi slik slapphet...? Har forøvrig normalt blodtrykk (120/77) men ganske høy puls (hvilepuls 80-90) etter dobling av dose. Er så skuffet nå for jeg leser om andre som forteller om et nytt liv fra dag én på medisiner 😥 Anonymkode: cced8...5db
Leselusa Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Leselusa, mod.
Anbefalte innlegg