Ellevill Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Jeg begynner å stille spørsmålstegn ved kvaliteten på en del av de mange online-kursene og medlemsportalene som har blitt så populært i det siste. Jeg har deltatt i flere, og stort sett vært fornøyd. I fjor meldte jeg meg på Stine Bustiillos InstaAkademiet. Tror det kostet 4-5000 kr. Det var bra i begynnelsen, men smuldret så opp. Samtidig var hun åpen om samlivsbrudd, så jeg tror de fleste var litt ekstra fleksible og forståelsesfulle. Men jeg og 200 andre betaler også noen hundrelapper hver måned til medlemsportalen hennes, VIP-alliansen, på Facebook. Her er det ikke levert det som er avtalt siden juni, men jeg har blitt trukket månedlig likevel. Jeg har sagt fra, men har fortsatt ikke fått pengene mine tilbake. Jeg vet noen medlemmer har fått pengene sine tilbake. Hun sier hun har vært borte pga. alvorlig sykdom, men er kjempeaktiv på sosiale medier, og har tilogmed i samme periode startet nytt firma, ansatt flere, leid flotte, store lokaler og nye møbler. Har flere opplevd noe slikt på kurs eller i medlemsportaler? Og hva gjorde dere i så fall for å få tilbake pengene? Jeg er litt konfliktsky og synes dette er vanskelig. Jeg er ikke den som roper høyest. Men det er jo ikke riktig å behandle mennesker slik…. Mange vet kanskje ikke hvem Stine Bustillo er. Hun er ei engasjert og flink dame som entusiastisk lærer bort forskjellig om Instagram. Men selve businessen er altså ganske shady… Endret 6. november 2022 av Ellevill 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 8. november 2022 #2 Del Skrevet 8. november 2022 Kan du ikke bare sende henne en epost da? Eller spør inne i VIP alliansen sin gruppe? Det er sikkert flere i samme båt som deg. Ikke gi opp, om hun ikke får noe tilbakemelding så feier hun det kanskje bare under teppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 9. november 2022 #3 Del Skrevet 9. november 2022 Vil tro du kommer lengre ved å bare kontakte henne, ennå skrive inne på et tilfeldig forum. Hva har dette med Rampelys å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. november 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 10. november 2022 Ikkenoledig skrev (12 timer siden): Vil tro du kommer lengre ved å bare kontakte henne, ennå skrive inne på et tilfeldig forum. Hva har dette med Rampelys å gjøre? Hun er jo en influenser innen sitt felt, selv om ikke du har hørt om henne. Det er blitt stilt spørsmålstegn ved andre influenceres medlemsportaler/onlinekurs som Anne Britt Davidsen og Benedicte Haugaard. Så hvorfor kan det ikke gjøres om henne? Mange har for øvrig kontaktet henne flerfoldige ganger. Noen får igjen penger, andre ikke. Mitt spørsmål var hvordan andre eventuelt har gått frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2022 miamiamia skrev (På 8.11.2022 den 18.24): Kan du ikke bare sende henne en epost da? Eller spør inne i VIP alliansen sin gruppe? Det er sikkert flere i samme båt som deg. Ikke gi opp, om hun ikke får noe tilbakemelding så feier hun det kanskje bare under teppet. Ingen innlegg blir godkjent inne på VIP-alliansen, det har det ikke blitt siden juli. Og gruppa er dessuten lagt ned nå, fordi Bustillo synes ikke det var «så gode vibber der lenger» (ikke helt ordrett sitert, men det sto noe lignende i e-post som ble sendt ut denne uken). Veldig merkelig å skylde på misfornøyde kunder - som for øvrig har vært utrolig tålmodige. Det er flere i samme båt og mange er sinte. Noen har kontakt på Messenger. Det er både private og bedriftskunder. Nei, vi gir ikke opp! 🤗 Tenkte kanskje noen hadde blitt utsatt for noe lignende av andre som har et kjent fjes innen sitt segment, og som selger kurs som ikke leverer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 10. november 2022 #6 Del Skrevet 10. november 2022 Dette putter jeg i samme skuff som pyramidespill. Kun luftslott der luften etterhvert går ut. Er bare å lukke igjen skuffen og glemme det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 10. november 2022 #7 Del Skrevet 10. november 2022 Du må bare kvinne deg opp og true med forbrukerkjøpsloven eller noe sånt, så skal du nok se at pengene er på konto rett over helga 👊🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineBustillo Skrevet 10. november 2022 #8 Del Skrevet 10. november 2022 Hei ❤️ Stine her, la meg oppklare. Her er e-posten som ble sendt ut til alle medlemmer i vip-alliansen i 08. nov ❤️ (så unngår vi feilsitering) Se under. Vi rydder oss igjennom alle 300 kunder en og en, dette tar naturlig noen dager. Jeg er på vei i et møte nå, men svarer mer enn gjerne på alle andre spørsmål i kveld❤️🔥 masse kjærlighet sendes. klem fra Stine E-posten det refereres til: Hei vakre Etter et innholdsrikt 2022 så langet, har jeg besluttet å legge ned VIP alliansen slik den står nå. Pga sykdom og større hendelser gjennom året, har jeg ikke kunne bygget alliansen videre til det visjonen var fra starten. Vi har hatt to fantastiske år sammen så langt, men fra i dag av er denne reisen over. ❤️ Spørsmål: Vil VIP alliansen gjennoppstå? Ja 🤯 men for "ikke"medlemmer per dagens dato, til en helt annen pris. Når sees vi igjen? Vi sees tidligst sammen i slutten av mars 2023, det er store og spennende planer og prosjekter i gang, og jeg gleder meg til å dele alle med deg! Hva med FB-gruppen? Facebook-gruppen vil slettes og alle innlegg vil slås av fra i dag av. Hva om jeg er trukket feil? Jeg ser at flere ved en feil er trukket etter det som skulle være stopp. Send meg en direkte epost (eller svar på denne) så retter jeg det asap. Hva nå? Vet du, jeg savner VIP alliansen. Men vi trenger et sted med energi og positive krefter for å ha nytte av det, det var ikke der jeg følte vi var på slutten. Jeg lover deg, at med nye planer, et bedre team og en kropp og et hjerte som er klar for IGJEN å ta over verden i 2023... Så er det ikke siste gangen vi to henger sammen 😏❤️ Takk for tiden sammen, og husk at du fortsatt har tilgang til alle videoer i alliansen for en periode fremover. ❤️ Varm klem fra Stine 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. november 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 10. november 2022 Du må jo ha oversikt over hvem som er blitt trukket, og burde ordnet opp i det for måneder siden. Du sier medlemmene skal sende deg mail. Men du svarer jo ikke ikke på mail uansett. Dette tullet har pågått i flere måneder nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 10. november 2022 #10 Del Skrevet 10. november 2022 Håper Stine ordner opp. Kjipt med sykdom og selvsalt helt ok at livet skjer. Men kjedelig når oppgjøret ikke er ordnet opp. Send henne en mail med navnet ditt på ny så ser hun den sikkert Lykke til, Stine er jo helt rå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå