Gå til innhold

Hva slags mat/snacks-bil ville dere ønsket i stedet for isbilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjørte isbilen akkurat forbi her. Jeg bor i toppen av en lang gate og fulgte med da isbilen kom, og så ingen gå ut for å kjøpe is. 

Så jeg begynte å undres over hva annen snacks eller mat ville folk ønsket at ble kjørt rundt ala isbilen? 

Jeg kommer neimen ikke på noe som hadde fått meg ut for å kjøpe sånn generelt. Men akkurat nå på en søndags ettermiddag hadde jeg ikke sagt nei til en sushi-bil🍣

Anonymkode: 0367a...510

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bil med ferske bakevarer i helgene.

Anonymkode: 8afb0...39e

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Frukt- og grønnsaksbilen, med ferske lokale produkter om sommeren og høsten.

Anonymkode: e31dd...144

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En bil med ferske bakevarer i helgene.

Anonymkode: 8afb0...39e

Å ja! Det hadde vært nydelig! 

Anonymkode: c6053...d80

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå kjørte isbilen akkurat forbi her. Jeg bor i toppen av en lang gate og fulgte med da isbilen kom, og så ingen gå ut for å kjøpe is. 

Så jeg begynte å undres over hva annen snacks eller mat ville folk ønsket at ble kjørt rundt ala isbilen? 

Jeg kommer neimen ikke på noe som hadde fått meg ut for å kjøpe sånn generelt. Men akkurat nå på en søndags ettermiddag hadde jeg ikke sagt nei til en sushi-bil🍣

Anonymkode: 0367a...510

Så mye som jeg elsker sushi så hadde en sushibil vært et stort nei. Kravene til ferskhet og hygiene kan jeg ikke se for meg hadde blitt oppfylt i en liten bil. Og sushi må være ferskt for å smake godt.

Anonymkode: 6486c...924

• Liker 4
Skrevet

Stemmer også for en bakeribil

Anonymkode: db8d2...f9c

• Liker 3
Skrevet

Bollebilen, med fersk varm bakst! 

Anonymkode: 98c53...830

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville nok ha beholdt isbilen, siden isprodukter kan være vrient for folk som ikke bor i umiddelbar nærhet til butikker å få fraktet hjem. Ellers synes jeg det generelt er en uting at folk ikke lenger evner å forlate hjemmet sitt for å skaffe seg ting lenger.

Om jeg måtte ha valgt en bil å bytte isbilden med, så ville jeg hatt varme, ferske brød.

Anonymkode: 51e4e...3d9

Skrevet

Det er ikke nødvendig med en slik bil. Godteri kjøper en i butikker, kiosker eller bensinstasjoner.

Anonymkode: 58b31...fdb

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Den vokste jeg opp med. Den og fiskebilen.  Kom aldri noen isbil her på bygda  som vi ungene ønsket oss 🤣

Skrevet
Charlieus skrev (30 minutter siden):

Den vokste jeg opp med. Den og fiskebilen.  Kom aldri noen isbil her på bygda  som vi ungene ønsket oss 🤣

Virkelig? Fantastisk, har aldri hørt om et sånt tilbud.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Vi abonnerer på økologisk frukt og grønt, bil kommer på døren annenhver uke. Om sommeren og høsten er det overvekt av lokaldyrkede varer.

Anonymkode: a12d0...219

Skrevet

Champagnebilen! :hoppe:

Anonymkode: a225c...918

• Liker 3
Skrevet

Tacobil😍🤤

Anonymkode: 62d51...415

• Liker 2
Skrevet

Nystekte Kanelboller-bil (søndager kl 11) og Dagsfersk Fiskefangst-bil (på søndager i to-tre-tiden)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi abonnerer på økologisk frukt og grønt, bil kommer på døren annenhver uke. Om sommeren og høsten er det overvekt av lokaldyrkede varer.

Anonymkode: a12d0...219

Jeg vet at det finnes, men da må man forplikte seg til noe. Kan egentlig ikke sammenlignes med is- og fiskebilen på den måten.

• Liker 1
Skrevet

Egentlig glad det ikke finnes en bil som kjører rundt med ferske bakevarer, selv om det hadde vært utrolig deilig. 

Ferske grønnsaker har jeg tilgang på i sesongen. 

Og fryseren er full av fisk som har hatt veldig kort vei fra havet og til fryseren min. 

Anonymkode: c52de...442

Skrevet

Sushi 🥰

Skrevet

Åh, frukt og grønnsaksbil! Så hadde jeg sluppet å dra de tunge tingene opp bratte bakker. Det hadde gjort seg, gitt!

Skrevet

Som alle nevner, bakeri bil. I helga, gjerne med litt variasjon i utvalget, grovbrød, baguetter, kake, loff eller wraps. 

Anonymkode: e3061...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...