AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #41 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Da bryter butikken reglene, så gøy for dem om de blir tatt for det. Anonymkode: f68ac...69f Hvilke regler? Anonymkode: ae091...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #42 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvem handler på søndagsåpne butikker? De gangene jeg har vært innom der ser jeg unge folk og innvandrere. Ser ut som de med dårligst råd. Hvorfor gjør de det når prisene er 25% dyrere på søndager enn vanlige dager? Klarer de ikke planlegge uka? og da er det ikke «glemte bakepulver til muffins»-handlerne jeg tenker på. Anonymkode: 9e4da...01d Hva gjør du der da? Anonymkode: 7b791...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #43 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvilke regler? Anonymkode: ae091...ba8 Butikker har ikke lov til å bare gi bort brød osv. det skal svinnes og kastes. En ansatt kan feks miste jobben om h*n tar med seg brødvarer osv hjem uten å betale for det. Det anses rett og slett som tyveri. Anonymkode: f68ac...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 6. november 2022 #44 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Butikker har ikke lov til å bare gi bort brød osv. det skal svinnes og kastes. En ansatt kan feks miste jobben om h*n tar med seg brødvarer osv hjem uten å betale for det. Det anses rett og slett som tyveri. Anonymkode: f68ac...69f De har lov til å gi bort usolgte varer, men det skal da egentlig betales MVA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #45 Del Skrevet 6. november 2022 Av og til tar vi en uplanlagt hyttetur eller noe, og da trenger vi pølser, brød, kjeks eller hva det nå måtte være som vi ikke nødvendigvis har liggende hjemme. Da er det praktisk å kunne kjøpe det, selv om det er søndag. Vi har til sammen 15+ år med høyere utdanning og 2 mill i årslønn, så du kan ta det HELT med ro, TS. Vi klarer oss. Vi er overraskende lite hjelpesløse. Anonymkode: dcb29...cd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2022 #46 Del Skrevet 6. november 2022 Eneste søndagsåpne butikkene jeg deltar på er de 3-4 som er i desember 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #47 Del Skrevet 7. november 2022 Prisene på vår søndagsåpne kiwi er akkurat de samme som på vanlige kiwi Vi handler der når planer endres, eller når ting har gått skeis. Som om at vi oppdager at paprikaen vi kjøpte på torsdag er pill råtten inni, og vi vil ha paprika i salaten. Eller om vi var invitert vekk på middag, men så blir det avlyst i siste liten pga sykdom, og vi har ikke lyst til å bare raske sammen noe av det vi har liggende. Eller om vi rett og slett oppdager at vi har glemt noe. Anonymkode: 20877...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. november 2022 #48 Del Skrevet 7. november 2022 Det er gjerne nærbutikker som er søndagsåpne og de er som regel dyrere, så jeg deler ikke min oppfatning om at det er dem med dårligst råd som handler på søndagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå