Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 noen som kan tipse meg om musikk jeg bør høre på for å komme meg videre etter et brudd? Som kan gi nytt håp og vilje til å gå videre? Er ute etter både glade/positive og "sinte" overlevelses- sanger
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Foo fighters med Best of you.....Funka for meg!!...Eller den Another fucking love song...Men vet ikke hvem som synger den..Ei dame som synger iallefall:)
Wonderwoman Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Denne tråden likte jeg! Kelly Clarkson med Gone, og Marion Raven m You gotta be kidding er også fine... Noen flere?
Gjest Gitte Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Foo fighters med Best of you.....Funka for meg!!...Eller den Another fucking love song...Men vet ikke hvem som synger den..Ei dame som synger iallefall:) ← Amiel Fin den sangen
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 Jeg hørte myyyyyyye på Stronger med Sugarbabes etter mitt siste brudd. Og det funka som f
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 *hmmm... VELDIG interessant tråd * Jeg klarer BARE å finne sanger som gjør alt så mye, MYE verre ser det ut som... Men, nå skal jeg ta rådene deres, jenter!! A.
Gjest Manic Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Fiona Apple funker som trøstemusikk, hun er litt sinna iblant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå