Gå til innhold

Til dere med barn som får opplæring i et instrument

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har barn som går på kulturskoler eller privat undervisning i et instrument. Er dere med barna inn på timene? Eller venter dere utenfor? Er læreren tydelig på at dere bor vente ute?

Anonymkode: 4585f...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig (eller ønskelig) at foreldrene blir med inn. 

Anonymkode: c68a5...0bb

• Liker 3
Skrevet

Nei foreldre må vente utenfor. Det er bare forstyrrende for eleven at forelder skal være med. 

Jeg var alltid tydelig på det da jeg underviste, at her må de vente utenfor - og sånn er det bare. 

Anonymkode: 1d011...8e4

Skrevet

Jeg underviser instrumentalelever, og foreldre må vente utenfor her hos meg også. Jeg merker stor forskjell i positiv grad hvis foreldrene venter ute, jeg får mye bedre kontakt med eleven.

Skrevet

Jeg har vært med inn én gang sånn at jeg kunne hjelpe til med hjemmeøving, men ellers er han alene. 

Anonymkode: b2753...bf6

Skrevet

Var ikke med inn da han gikk på kulturskolen, kun første gangen. Det er lettere for læreren at foreldrene ikke er med inn. 

Anonymkode: 4edf5...b30

Skrevet

Jeg var med inn når gutten spilte trommer. Dette var hjemme hos læreren, så jeg satt i ett til utenfor øvingsrom 

Anonymkode: 504b8...da4

Skrevet

Jeg er med inn og det er ønskelig. Men han er bare seks år. Jeg sitter med ham under øving også. Og ved «seminarer». Da ønsker de at jeg skal hjelpe ham. Han er nybegynner og jeg spiller instrumentet selv. 

Anonymkode: b146d...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...