Determ Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 (endret) Da har jeg laget denne profilen for å finne bevis på utroskap. Jeg har noen varsellamper: - Mye aktiv på Snapchat - Ei her inne la ut en beskrivelse som ligner han veldig. - "Jobber" overtid. - Rar oppførsel, noen ganger veldig stille av seg. - Er vi på jobb så kan han være stille flere timer, samma når han er med "venner eller familie" Har dere noen opplevelse med en som er "singel" etter 8 år i et ekteskap, send gjerne melding eller kommenter tråden. Han er enda gift og vi har barn sammen. Endret 6. november 2022 av Determ 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Hvor mange barn har dere? Anonymkode: 4c001...22a
Determ Skrevet 6. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mange barn har dere? Anonymkode: 4c001...22a 4
Sjokoladefruen Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 (endret) https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/andre-psykoser/paranoid-psykose/ Det du holder på med er ikke vanlig, du er paranoid som bare det. Tror du kunne ha hadd nytte av å prate med noen. Endret 6. november 2022 av Sjokoladefruen 5 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Determ skrev (16 timer siden): Da har jeg laget denne profilen for å finne bevis på utroskap. Jeg har noen varsellamper: - Mye aktiv på Snapchat - Ei her inne la ut en beskrivelse som ligner han veldig. - "Jobber" overtid. - Rar oppførsel, noen ganger veldig stille av seg. - Er vi på jobb så kan han være stille flere timer, samma når han er med "venner eller familie" Har dere noen opplevelse med en som er "singel" etter 8 år i et ekteskap, send gjerne melding eller kommenter tråden. Han er enda gift og vi har barn sammen. Kan også bety: Har venner Jobber reelt overtid Er introvert Konsentrerer seg om jobb eller sosialt samvær Anonymkode: 58ced...029 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 Huff, ikke rart han evt ser seg om etter noe nytt. Virker jo som du ønsker at det skal være sant, som du vrir og synser om alle «indisier» du finner. Dette er spesielt sykelig: «Ei her inne la ut en beskrivelse som ligner han veldig.» Anonymkode: 48cfc...f2c 2
Fremmed fugl Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 Determ skrev (19 timer siden): Da har jeg laget denne profilen for å finne bevis på utroskap. Jeg har noen varsellamper: - Mye aktiv på Snapchat - Ei her inne la ut en beskrivelse som ligner han veldig. - "Jobber" overtid. - Rar oppførsel, noen ganger veldig stille av seg. - Er vi på jobb så kan han være stille flere timer, samma når han er med "venner eller familie" Har dere noen opplevelse med en som er "singel" etter 8 år i et ekteskap, send gjerne melding eller kommenter tråden. Han er enda gift og vi har barn sammen. TS, Deres forhold kan ha et av to problemer: - Utroskap - Bekymring kring utroskap uten at det er utroskap Er en eller annen grunn til at du nå er bekymret vil jeg tro. Det er ikke sånn at du egentligen alltid er sjalu i forhold? Er endring som gjerne vil være det som vi legger merke til. Som hvis kjæresten tidligere hadde enn mobil som var "Her og der" men nå alltid er "på kropp". Eller en kjæreste som tidligere var nok så lite på Snapchat, men nå alltid er på. Det med at det er endringer som er det viktige, gjør at diskusjoner rundt slikt, kan bli litt dumme. Man kan selvfølgelig jobbe mye overtid uten at det har med utroskap å gjøre, eller være avhengig av sosial bekreftelse på sosiale medier uten at det har med utroskap å gjøre. Da er det lett å avfeie noen som er bekymret, med at dette ikke er noe å bekymre seg for, hvis man ikke ser hele bildet. Tar et lite eksempel, endringer vedrørende sexliv. "Min kone har blitt så mye mer ivrig på sex, tror kanskje hun er utro!" Vil nok høres helt fjernt ut for mange. Jeg byrde være glad og ikke bekymret. Men hvis... Dette har kommet uventet. Hun gjør "nye" ting. Kos og kyss er ikke så viktig. Hun har sluttet å være den som aldri har kontroll på mobilen, til å ha stålkontroll. Snapchat har gått fra noe som sjekkes av og til, til å være 100 % på. Hun har tidligere ikke vært den som jobber overtid, nå må hun det på kort varsel stadig og støtt. Hun har blitt mye mer opptatt av utseende, ikke minst når hun skal på jobb. Hun har nå blitt opptatt at vi må ha "space" ha våre skilte sosiale rom, der hun plutselig er på mye fester der jeg da ikke skal være med. Og så videre... Så blir bildet et annet, i hvert fall hvis man vet at sex i sitt ordinære forhold kan øke i samband med utroskap. Så hele bildet. Endring. Ikke enkelte ting (bortsett fra helt opplagte ting som ikke kan ha en annen rimelig forklaring enn utroskap). 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Skrevet 7. november 2022 Største røde flaggene i et forhold, er sjalusi og paranoiditet. Anonymkode: 712ea...29c 2
Gjest _Falkor_ Skrevet 7. november 2022 #9 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Største røde flaggene i et forhold, er sjalusi og paranoiditet. Anonymkode: 712ea...29c Dette! Leser man gjenom dine tråder og kommentarer her inne, skjønner man jo at du lider av paranoia. Jeg har en gang i min ungdomstid ødelagt et forhold på grunn av lignende oppførsel. Søk hjelp hos fastlege, isteden for å spamme hver eneste tråd hvor noen nevner en mann.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Skrevet 7. november 2022 Determ skrev (På 6.11.2022 den 14.55): Da har jeg laget denne profilen for å finne bevis på utroskap. Jeg har noen varsellamper: - Mye aktiv på Snapchat - Ei her inne la ut en beskrivelse som ligner han veldig. - "Jobber" overtid. - Rar oppførsel, noen ganger veldig stille av seg. - Er vi på jobb så kan han være stille flere timer, samma når han er med "venner eller familie" Har dere noen opplevelse med en som er "singel" etter 8 år i et ekteskap, send gjerne melding eller kommenter tråden. Han er enda gift og vi har barn sammen. Hva mener du her? Jeg og samboeren har generelt sett aldri kontakt når vi er på jobb/med familie /med venner annet enn når vi faktisk har viktige beskjeder eller noe. For meg er dette helt normalt og ikke noe som helst rødt flagg. Anonymkode: 57b3e...c40 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #11 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Største røde flaggene i et forhold, er sjalusi og paranoiditet. Anonymkode: 712ea...29c Å si at en partner er paranoid og finner på ting i hodet er psykisk vold Anonymkode: ffa1e...480 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #12 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å si at en partner er paranoid og finner på ting i hodet er psykisk vold Anonymkode: ffa1e...480 Ikke hvis det er sant. Min eks pleide å finne på at jeg sikkert var utro. Altså detaljerte scenarier om ting som aldri har skjedd. En av tingene var at jeg visstnok hadde heftig trekantsex med to av mine nære venner som jeg aldri har vært tiltrukket av eller hatt et forhold til hverken før eller siden. Anonymkode: 58ced...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå