Gå til innhold

Misforstod melding fra kjæresten, nå føler jeg meg bare dum og avvist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk i helga, er på bedringens vei og skal nok på jobb i morgen.

Kjæresten vil forståelig nok ikke bli smittet, så siden jeg fremdeles ikke er helt frisk, utsatte vi å møtes til i morgen.

Han skrev en fin melding om at i morgen skal vi kose oss masse, inkludert litt syndig dessert!

Jeg tenkte jo at han indirekte sa at vi skal ha sex, og svarte: åja, jeg savner sånn dessert veldig! Gjør du?

Svaret hans var "absolutt, vi skal kose oss fordi vi fortjener det. Har du noe i tankene som passer?" Altså, han mente tydeligvis dessert på ekte, is, kake eller noe slikt.

Så jeg skrev tilbake at: Passe? Tror vi tenkte på forskjellige ting.

Svaret hans var bare: Hehe, vi skal ha både NN (navnet mitt) dessert og vanlig dessert. Gleder du deg til begge?

Svarte at jeg trodde han mente noe annet, og at jeg er litt trist nå. Skrev også at jeg trodde han flørtet med meg, men at jeg nå bare føler meg avvist, trist og dum.

Han har ikke svart, 15 min ca siden jeg svarte.

Hva er dette egentlig?

Hvem skriver om dessert som i MAT til kjæresten sin som du ikke har møtt på flere dager? Kjenner at resten av dagen er ødelagt.

Anonymkode: 4a04f...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han mente faktisk dessert?

Anonymkode: 02424...64a

• Liker 5
Skrevet

God bedring, ts.

Anonymkode: 655a3...cca

• Liker 16
  • Nyttig 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Oi, shit. Jeg liker ikke ordet overreaksjon, for man har jo de reaksjonene man har. Men her har du en jobb å gjøre med psyken din, for å ta så på vei over en så hyggelig passiar med kjæresten høres fryktelig sliten ut. 

Du misforstod, som er helt forståelig, og han rettet opp med en hyggelig og flørtete tone. Du ble absolutt ikke avvist, men møtt på din forståelse. Kanskje han også mente å være tvetydig? Og det var en flørt. 

Jeg tror at jeg også, selv om jeg er emosjonelt intelligent, ville slitt med å svare på at du ble trist av den meldingsutveksklingen der, og tatt meg litt tid til å se gjennom og prøve å forstå hvor det hadde skjært seg. Og selv som utenforstående, så sliter jeg litt med det. Akkurat hva er avvisende? Mange hadde nok følt det var press om kjæresten maste om sex mens man var syk. 

Du får det også vanskelig dersom du skal klandre andre for å ha ødelagt din dag. Hva med å si du er sår og lei fordi du er syk, og du misforstod, glede deg til i morgen, og lage denne dagen til en god dag. 

Skrevet

I alle dager. Nå sender du en melding og beklager deg selv for at du overdramatiserte noe han ikke mente i det hele tatt. 

Anonymkode: 20fb3...466

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Svaret hans var "absolutt, vi skal kose oss fordi vi fortjener det. Har du noe i tankene som passer?" Altså, han mente tydeligvis dessert på ekte, is, kake eller noe slikt.

Så jeg skrev tilbake at: Passe? Tror vi tenkte på forskjellige ting.

Svaret hans var bare: Hehe, vi skal ha både NN (navnet mitt) dessert og vanlig dessert. Gleder du deg til begge?

Svarte at jeg trodde han mente noe annet, og at jeg er litt trist nå. Skrev også at jeg trodde han flørtet med meg, men at jeg nå bare føler meg avvist, trist og dum.

Nøyaktig hvilke av ordene i de to uthevede svarene mener du er avvisende? 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud du takler virkelig lite, ble trist liksom

skjønner godt han ikke gadd å svare mer

Anonymkode: 93809...fc9

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Send melding og si at du gleder deg til både sex og dessert. Så beklager du tonen din, og spør om dere kan ta ting litt rolig siden du bare nettopp er blitt frisk. 

• Liker 3
Skrevet
supernova_87 skrev (2 minutter siden):

Oi, shit. Jeg liker ikke ordet overreaksjon, for man har jo de reaksjonene man har. Men her har du en jobb å gjøre med psyken din, for å ta så på vei over en så hyggelig passiar med kjæresten høres fryktelig sliten ut. 

Du misforstod, som er helt forståelig, og han rettet opp med en hyggelig og flørtete tone. Du ble absolutt ikke avvist, men møtt på din forståelse. Kanskje han også mente å være tvetydig? Og det var en flørt. 

Jo, ble jo avvist når jeg skrev at jeg savnet "sånn dessert veldig," og svaret hans er å spørre om hva jeg har i tankene som kan passe. Altså kake, is eller noe annet? Svaret hans med at vi skal ha både NN(mitt navn) og vanlig dessert viste jo tydelig at han hadde ment kun mat i den første meldingen sin. Det var absolutt ikke flørt dessverre.

supernova_87 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror at jeg også, selv om jeg er emosjonelt intelligent, ville slitt med å svare på at du ble trist av den meldingsutveksklingen der, og tatt meg litt tid til å se gjennom og prøve å forstå hvor det hadde skjært seg. Og selv som utenforstående, så sliter jeg litt med det. Akkurat hva er avvisende? Mange hadde nok følt det var press om kjæresten maste om sex mens man var syk. 

Du får det også vanskelig dersom du skal klandre andre for å ha ødelagt din dag. Hva med å si du er sår og lei fordi du er syk, og du misforstod, glede deg til i morgen, og lage denne dagen til en god dag. 

Det var avvisende når han skrev NN (mitt navn) og vanlig dessert.....som tydelig viste, som nevnt, at han opprinnelig mente mat - ikke at han ville ha meg.

Kjenner at jeg er på gråten, og han har ikke engang svart på meldingen hvor jeg skriver at jeg føler meg trist, avvist og dum.

Skrevet
Sessan_ skrev (Akkurat nå):

Nøyaktig hvilke av ordene i de to uthevede svarene mener du er avvisende? 

Det at han åpenbart opprinnelig kun tenkte på dessert i betydningen mat. Det viser han jo når han svarer at vi BÅDE skal ha NN(mitt navn) dessert og vanlig dessert.

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden):

Send melding og si at du gleder deg til både sex og dessert. Så beklager du tonen din, og spør om dere kan ta ting litt rolig siden du bare nettopp er blitt frisk. 

Nei, dessert er ute av bildet totalt. Blir kvalm av å tenke på det.  Han savner faktisk mat mer enn meg. Så lite attraktiv er jeg tydeligvis.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er virkelig på gråten for dette her?

Anonymkode: 93809...fc9

Ja. Hvorfor måtte han avvise og ydmyke meg på den måten?

Skrevet

Å kjære vene…var det du som lagde drama over et annet svar som ikke var bra nok for deg tidligere også?

Anonymkode: 9e4b2...f1f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, dessert er ute av bildet totalt. Blir kvalm av å tenke på det.  Han savner faktisk mat mer enn meg. Så lite attraktiv er jeg tydeligvis.

Jeg hadde blitt kjempeglad hvis typen tok med en god dessert til meg, spesielt etter jeg hadde vært syk. Ville tenkt det var omsorgsfullt og omtenksomt. Han savner vil ikke mat, det kan han jo spiser når han vil. Dette handler jo om å dele noe med kjæresten, i tillegg til sex såklart. 

• Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dump han. Fiks deg selv. Stakkar mann

Anonymkode: 30c3c...ee7

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I alle dager. Nå sender du en melding og beklager deg selv for at du overdramatiserte noe han ikke mente i det hele tatt. 

Anonymkode: 20fb3...466

Jeg skrev til slutt at jeg IKKE gleder meg til dessert. At jeg er NULL interessert i dessert framover.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Hvorfor måtte han avvise og ydmyke meg på den måten?

Du leser meldingen fra ham veldig merkelig. Er du veldig sliten etter sykdommen, er det kanskje bedre å ikke møtes akkurat nå.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...