Esp1 Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg møtte en dame for en tid tilbake, via felles bekjente. Jeg har tenkt på henne siden, og lurer nå på hvordan jeg kan be henne ut på date uten at det blir creepy? Er ikke venner på sosiale medier, og møter henne nok ikke igjen på lang tid. Jeg er egentlig ikke tøff nok til å gjøre noe sånn, men vil ikke angre i ettertid at jeg ikke prøvde. Det er det jeg alltid sitter igjen med når det er for sent, og nå er jeg lei. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Hva med å legge henne til som venn på Facebook som en start? Anonymkode: b1ec9...ab7 2
Esp1 Skrevet 6. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2022 Har tenkt tanken og vurderer det, vet egentlig ikke hvordan jeg skal gå frem uten å presse meg på. Har heller ingen plan for en date, da jeg aldri har bedd ut på en slik måte. Har vært i forhold, og vært på gang med flere før, men aldri startet noe med å invitere på date for å bli bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Angre og at det er liksom for seint er helt noe annet enn forventet nei. slik du forteller det er sannligheten like mye som invitere ei fra Milano som bare gikk forbi man angrer ikke på noe sannligheten er lik 0 Anonymkode: 2ec27...47d
Esp1 Skrevet 6. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2022 Jeg forventer et nei, men hadde vært greit å føle på at en har prøvd. Sannsynligheten er kanskje lik 0 som du mener, men vi fikk tid til litt mer enn bare å gå forbi hverandre. Det er ikke pga utseende jeg ønsker å bli bedre kjent med henne. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 Har du navnet så kan du sende henne en hyggelig melding på messenger? Bare skriv at du fikk et veldig positivt inntrykk av henne, og at du kan tenke deg å bli kjent med henne, hvis hun har lyst. Jeg ville tatt det som et kompliment uansett å få en slik melding. Men det forutsetter at du klarer å takle et nei også. Hvis hun svarer negativt så bare svar "Ok, det var synd.🙂" Eller noe lignende, og la det være med det. Får du positiv respons, så kan dere sammen finne ut hva dere har lyst til å gjøre. Jeg anbefaler å foreslå noe med litt aktivitet. Ta en øl og spille shuffelboard feks. Eller gå en tur. Masse lykke til! Anonymkode: f0d4b...d1f 2 1
exictence Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 (endret) Jeg ville sendt en sms til henne og skrevet: Hei ............. Det var så hyggelig sist hos/med ................ Jeg likte deg godt. Jeg kunne godt tenke meg å bli mer kjent med deg. Skal vi gå en tur sammen ved .............. på lørdag kl .... Hilsen ....... Har selv sendt en slik sms. Lykke til Endret 7. november 2022 av exictence 3 1
Esp1 Skrevet 7. november 2022 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2022 Takk for tips, skal vurdere dette. Jeg er forberedt på og respekterer et nei, så får håpe hun tar det som et kompliment. 1
Nåleputa Skrevet 7. november 2022 #9 Skrevet 7. november 2022 exictence skrev (10 timer siden): Jeg ville sendt en sms til henne og skrevet: Hei ............. Det var så hyggelig sist hos/med ................ Jeg likte deg godt. Jeg kunne godt tenke meg å bli mer kjent med deg. Skal vi gå en tur sammen ved .............. på lørdag kl .... Hilsen ....... Har selv sendt en slik sms. Lykke til Skulle ønske noen hadde sendt meg akkurat den meldingen🥰
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Skrevet 7. november 2022 Esp1 skrev (På 6.11.2022 den 15.00): Har tenkt tanken og vurderer det, vet egentlig ikke hvordan jeg skal gå frem uten å presse meg på. Har heller ingen plan for en date, da jeg aldri har bedd ut på en slik måte. Har vært i forhold, og vært på gang med flere før, men aldri startet noe med å invitere på date for å bli bedre kjent. Hvordan ble du kjent med de andre da? Anonymkode: d7170...236
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #11 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du navnet så kan du sende henne en hyggelig melding på messenger? Bare skriv at du fikk et veldig positivt inntrykk av henne, og at du kan tenke deg å bli kjent med henne, hvis hun har lyst. En melding hun ikke har samtykket til? Det er jo trakassering! Anonymkode: b22a1...8d2
exictence Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 Nåleputa skrev (11 timer siden): Skulle ønske noen hadde sendt meg akkurat den meldingen🥰 Koselig at du synes. Det hadde jeg og satt pris på selv, derfor valgte jeg å sende den til en jeg liker. Han synes også det var koselig, og ville bli mer kjent 😄
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 Legg henne til på face og send henne en messengermelding. Det er bare koselig! Jeg hadde blitt kjempeglad! Anonymkode: e28de...1a1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 55 minutter siden, AnonymBruker said: Legg henne til på face og send henne en messengermelding. Det er bare koselig! Jeg hadde blitt kjempeglad! Anonymkode: e28de...1a1 Mulig du hadde blitt det, de fleste damer ville ikke blitt glad bare så det er sagt. Sannsynligheten for å lykkes her er nær null, sannsynligheten for at hun blir irritert og synes ts er creepy er høy. Det betyr ikke at han ikke skal prøve da. Men han må kanskje prøve seg på hundrevis før han får napp Anonymkode: b1ec9...ab7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): En melding hun ikke har samtykket til? Det er jo trakassering! Anonymkode: b22a1...8d2 En hyggelig melding er ikke trakassering. Hun kan jo bare velge å ikke åpne om hun ikke vil. Å forttsette å sende meldinger om man ikke får svar eller får negativt svar er noe annet. Og også om du sender ufine meldinger. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Legg henne til på face og send henne en messengermelding. Det er bare koselig! Jeg hadde blitt kjempeglad! Anonymkode: e28de...1a1 Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner godt på fb, ikke engang folk jeg dater, før det har gått en stund. Så jeg ville avvist eller latt være å godkjenne en sånn forespørsel. Man trenger ikke være venner på fb for å sende melding i messenger, så jeg ville heller bare sendt melding der. Anonymkode: f0d4b...d1f 1 1
Esp1 Skrevet 8. november 2022 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvordan ble du kjent med de andre da? Anonymkode: d7170...236 Skolegang, og andre via sosiale hendelser/fester med venner uten at jeg har sett på personene som potensielle kjærester så har det skjedd naturlig. Jeg har kanskje greid meg litt med alkoholens hjelp, men med årene har festing blitt kraftig redusert.
Esp1 Skrevet 8. november 2022 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En hyggelig melding er ikke trakassering. Hun kan jo bare velge å ikke åpne om hun ikke vil. Å forttsette å sende meldinger om man ikke får svar eller får negativt svar er noe annet. Og også om du sender ufine meldinger. Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner godt på fb, ikke engang folk jeg dater, før det har gått en stund. Så jeg ville avvist eller latt være å godkjenne en sånn forespørsel. Man trenger ikke være venner på fb for å sende melding i messenger, så jeg ville heller bare sendt melding der. Anonymkode: f0d4b...d1f Jeg legger heller ikke til folk selv før det har gått en stund, men jeg godtar somregel om jeg får forespørsel. Er litt der at jeg ikke vil trenge meg på. Jeg sender nok ikke venneforespørsel om jeg tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 8.49): Mulig du hadde blitt det, de fleste damer ville ikke blitt glad bare så det er sagt. Sannsynligheten for å lykkes her er nær null, sannsynligheten for at hun blir irritert og synes ts er creepy er høy. Det betyr ikke at han ikke skal prøve da. Men han må kanskje prøve seg på hundrevis før han får napp Anonymkode: b1ec9...ab7 Jeg vet ikke om du er ironisk, eller hva du tenker å oppnå med ditt glade budskap? Dette er ikke en random forbipasserende dame, men noen som ts har møtt, og fortrinnsvis snakket med. Hva er creep, og irriterende her? Kanskje er dette en dame som aldri får oppmerksomhet? Anonymkode: 19851...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå