Pipaluk Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Er det noen steder med selvbetjening som har ulike typer nøtter (ikke bare mandler) og tørket frukt?
H80 Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Ja, det er det. Jeg tipper minst 100 butikker. Grønland, Tøyen, Meny, Sultan, og mange andre. Du finner det overalt hvis du leter og spør deg fram. Siden du bor i Oslo og ikke har utforsket disse stedene, og spør om selvbetjening, mistenker jeg at du har sosial angst. Du har min sympati. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Kiwi, meny, rema, Mega..? Anonymkode: 848a2...755 2
Pipaluk Skrevet 6. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kiwi, meny, rema, Mega..? Anonymkode: 848a2...755 Der jeg kjøper nøtter så har de bokser( blandet) hvor man selv fyller opp i beger, eller ferdige poser med ulike typer nøtter. Jeg har ennå ikke sett selvbetjening hvor nøttene ikke er blandet fra før. Og for den som måtte lure, så har jeg holdt meg unna veldig mange nøtter I over 20 år pga intoleranse. Så helt oppdatert på nøttemarkedet er jeg ikke.
Pipaluk Skrevet 6. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 14.28): Kiwi, meny, rema, Mega..? Anonymkode: 848a2...755 De har disse boksene på veggen, hvor fyller oppi beger. Har de noe opplegg hvor du selv tar en spade og fyller opp individuelle nøtter selv? Slik som med smågodt? Endret 7. november 2022 av Pipaluk
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 Har jo sånne selvplukk av nøtter beholdere i de fleste butikker på landet. Rema 1000 blandt annet. Anonymkode: a0c6d...5eb
Pipaluk Skrevet 6. november 2022 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har jo sånne selvplukk av nøtter beholdere i de fleste butikker på landet. Rema 1000 blandt annet. Anonymkode: a0c6d...5eb Det er ikke disse jeg tenker på. Her er det en miks av nøtter. Jeg vik gjerne kjøpe alle nøttene separat.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 Pipaluk skrev (2 timer siden): Det er ikke disse jeg tenker på. Her er det en miks av nøtter. Jeg vik gjerne kjøpe alle nøttene separat. Da tar du vel en boks til hver da. Er ikke noe annet enn de. Anonymkode: a0c6d...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 Pipaluk skrev (6 timer siden): Er det noen steder med selvbetjening som har ulike typer nøtter (ikke bare mandler) og tørket frukt? https://notteblanderen.no/notteblanderen-butikker/ Anonymkode: bfdf7...c4c
Pipaluk Skrevet 6. november 2022 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): https://notteblanderen.no/notteblanderen-butikker/ Anonymkode: bfdf7...c4c Fin sjappe det. Jeg er ute etter selvbetjening noe de ikke tilbyr
applestories Skrevet 7. november 2022 #11 Skrevet 7. november 2022 Pipaluk skrev (20 timer siden): Fin sjappe det. Jeg er ute etter selvbetjening noe de ikke tilbyr Hvordan er det bildet du la ut ikke selvbetjening? 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #12 Skrevet 7. november 2022 Pipaluk skrev (20 timer siden): Fin sjappe det. Jeg er ute etter selvbetjening noe de ikke tilbyr Det er jo like mye selvbetjening som i smågodtdisken i en vanlig butikk. Man fyller selv og betaler i kassen Anonymkode: 55b70...e97 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Skrevet 7. november 2022 Ikke så langt utenfor Oslo, på Strømmen storsenter, er det en nøttebutikk som selger nesten bare nøtter. De har løsvekt og poser med en og en nøttetype i posen. https://strommenstorsenter.no/butikker/notteblanderen/ Anonymkode: c533a...fee 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #14 Skrevet 7. november 2022 Pipaluk skrev (22 timer siden): Fin sjappe det. Jeg er ute etter selvbetjening noe de ikke tilbyr Jeg forstår helt ærlig ikke hva du spør etter…. Anonymkode: 279de...e93 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #15 Skrevet 7. november 2022 Pipaluk skrev (På 6.11.2022 den 15.01): Det er ikke disse jeg tenker på. Her er det en miks av nøtter. Jeg vik gjerne kjøpe alle nøttene separat. Er det ikke én type nøtter i hver beholder? Anonymkode: 0a84a...2e1 3 1
Pipaluk Skrevet 7. november 2022 Forfatter #16 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det ikke én type nøtter i hver beholder? Anonymkode: 0a84a...2e1 Nei det er det ikke. Da måtte de hatt veldig mange ulike beholdere for å innfri ønsket. I de butikkene jeg kjøper det så har de orientalsk mix i én beholder pistasje i en annen. Resten er salte cashewnøtter( de får man kjøpt billig uansett) og yoghurtdraserte peanøtter. Og brente mandler. For smågodt har man et utrolig stort utvalg. De blander ikke alt i én beholder og lar deg fylle på i beger. Hvorfor ikke det samme med nøtter?
Pipaluk Skrevet 7. november 2022 Forfatter #17 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår helt ærlig ikke hva du spør etter…. Anonymkode: 279de...e93 Jeg ser etter et sted hvor du selv fyller på med hva du vil ha. I den butikken du linker til så må jeg selv peke på hva jeg vil ha og si hvor mye personen bak disken skal ta opp i posen før hun veier det og gir meg prisen.
Pipaluk Skrevet 7. november 2022 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ikke så langt utenfor Oslo, på Strømmen storsenter, er det en nøttebutikk som selger nesten bare nøtter. De har løsvekt og poser med en og en nøttetype i posen. https://strommenstorsenter.no/butikker/notteblanderen/ Anonymkode: c533a...fee Det er nok tilsvarende det de har i Oslo og kanskje det nærmeste jeg kommer løsvekt av nøtter. Men det er ikke selvbetjening da. Personen bak disken tar oppi for meg og veier varene.
Pipaluk Skrevet 7. november 2022 Forfatter #19 Skrevet 7. november 2022 applestories skrev (2 timer siden): Hvordan er det bildet du la ut ikke selvbetjening? Bildet jeg la ut er selvbetjening. Men nøtteblanderen er ikke selvbetjening. De tar seg av plukking og veiing.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #20 Skrevet 7. november 2022 Pipaluk skrev (3 timer siden): Det er nok tilsvarende det de har i Oslo og kanskje det nærmeste jeg kommer løsvekt av nøtter. Men det er ikke selvbetjening da. Personen bak disken tar oppi for meg og veier varene. Hva er problemet med det egentlig? Anonymkode: 24371...367 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå