AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Hvordan var barnedommen deres? Hvordan påvirket autismen livet og funksjonsevnen deres? Anonymkode: 5d65d...b1f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Jeg var stresset og ubekvem. Klossete i gymtimene og var således ikke med på organisert idrett. Jeg var stille og sjenert, men hadde gode vennskap. Jeg ble ikke mobbet. Jeg slet med å forstå verden rundt meg. Følte det som at jeg ikke hadde fått bruksanvisningen 😅 Jeg var naiv, men det gikk heldigvis bra. Var utslitt etter skoletid. Men fikk slappe fullstendig av, så jeg klarte meg. De største utfordringene kom da jeg startet i arbeidslivet. Hjemme hadde jeg ingen krav eller forventninger til meg. Anonymkode: b2310...cb5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Flere som vil fortelle? Anonymkode: 5d65d...b1f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 12.46): Jeg var stresset og ubekvem. Klossete i gymtimene og var således ikke med på organisert idrett. Jeg var stille og sjenert, men hadde gode vennskap. Jeg ble ikke mobbet. Jeg slet med å forstå verden rundt meg. Følte det som at jeg ikke hadde fått bruksanvisningen 😅 Jeg var naiv, men det gikk heldigvis bra. Var utslitt etter skoletid. Men fikk slappe fullstendig av, så jeg klarte meg. De største utfordringene kom da jeg startet i arbeidslivet. Hjemme hadde jeg ingen krav eller forventninger til meg. Anonymkode: b2310...cb5 Skulle nesten tro at du beskrev meg. Fikk dog diagnosen Asperger i voksen alder. Anonymkode: 21074...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skulle nesten tro at du beskrev meg. Fikk dog diagnosen Asperger i voksen alder. Anonymkode: 21074...f6c Hva menes med klossete i gymmen? Hvordan er du da? Anonymkode: 5d65d...b1f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva menes med klossete i gymmen? Hvordan er du da? Anonymkode: 5d65d...b1f Jeg har en treg motorikk, og jeg klarte ikke å følge direksjonene (det ble for mange inntrykk for meg.) Jeg var også stiv av skrekk og redd for å utfolde meg og ta plass. Anonymkode: b2310...cb5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 Lekte dere med de andre barna i barnehagen? Anonymkode: 5d65d...b1f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lekte dere med de andre barna i barnehagen? Anonymkode: 5d65d...b1f Nei ble tatt ut delvis fordi jeg ikke brydde meg så mye om de andre barna, ville heller snakke med de ansatte. Anonymkode: 21074...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå