Geojak Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 For noen år siden foreslo jeg å prøve ut leketøy unser sex skten. Kona likte ideen, og vi satt dammen og fant ut hva vi skulle kjøpe. Endte opp med en gpunkt vibrator. Hun har aldri (hvertfall ikke som jeg vet 😉) brukt den alene. Vi finner den frem innimellom og hun nyter stort når jeg bruker den på henne. Hun elsker å bli slikket, og nyter virkelig kliotiris stimulanse, men tidliger var hun ikke begeistret for å få vibratoren rettet mot klitoris det ble for intenst synes hun. I det siste har hun derimot begynt å vikelig nyte når jeg lar vibratoren gli over klitten. 🥰 Derfor har jeg lyst til å overaske henne, med å kjøpe inn en We-vibe melt, som vi kan bruke sammen. Ikke istedenfor oral stimulanse men i tillegg til. ok litt langt innlegg før jeg kommer til poenget (litt som jeg liker forspillet 🤣) Jeg vet jo at kun kona kan svare om en slik overaskelse er velkommen, ingen andre som kan vite det.. Men generelt til dere kvinner: Ville dere likt at partner kjøpte inn leketøy som er mest til din nytelse? Eller er det nono og han bør spørre dere først? jeg tenker det værste som kan skje er at hun ikke ønsker vi skal bruke den..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Jeg ble litt sur en gang mannen gjorde det, men det var fordi han hadde brukt opp halvparten av det vi hadde igjen i matbudsjett den måneden. Det hadde egentlig ikke spilt noen rolle hva han hadde kjøpt, med felles og veldig begrenset økonomi er slike innhugg noe man bør bli enige om. Men hadde vi hatt separat og/eller god økonomi, så hadde det bare vært hyggelig. Anonymkode: 5d29e...84e 2
sicario Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Geojak skrev (1 time siden): jeg tenker det værste som kan skje er at hun ikke ønsker vi skal bruke den.. Tenker jeg også. Vil tro de fleste bare syntes det er positivt at du tar initiativ og gjør noe konkret med tanke på at henne/dere skal nyte og oppleve noe nytt og spennende😊 Kan ikke skjønne annet en at initiativet ditt tas godt i mot👍🏻 2 1
Frøken Rosa Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Hadde jeg vært kona de så hadde jeg blitt veldig glad😊 1 1 1
Geojak Skrevet 6. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble litt sur en gang mannen gjorde det, men det var fordi han hadde brukt opp halvparten av det vi hadde igjen i matbudsjett den måneden. Det hadde egentlig ikke spilt noen rolle hva han hadde kjøpt, med felles og veldig begrenset økonomi er slike innhugg noe man bør bli enige om. Men hadde vi hatt separat og/eller god økonomi, så hadde det bare vært hyggelig. Anonymkode: 5d29e...84e Det kan jeg godt forstå. Vi har også hatt dårlig råd, og med namsmannen bankende på døren som vi hadde den gang, ville jeg aldri brukt penger på noe slikt. Vi fikk heldigvis orden på økonomien for noen år siden, så denne investeringen gjør ikke noe stort innhugg i økonomien. Men det er jo penger vi kunne brukt på noe annet eller spart.. men jeg ønsker å prioritere dette til henne denne måneden.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble litt sur en gang mannen gjorde det, men det var fordi han hadde brukt opp halvparten av det vi hadde igjen i matbudsjett den måneden. Det hadde egentlig ikke spilt noen rolle hva han hadde kjøpt, med felles og veldig begrenset økonomi er slike innhugg noe man bør bli enige om. Men hadde vi hatt separat og/eller god økonomi, så hadde det bare vært hyggelig. Anonymkode: 5d29e...84e Man bruker vel ikke av felleskontoen til slike ting uans? Eller er det sånn at du har full kontroll over hans økonomi også? Anonymkode: 5d725...9f1 1
Trolltunge Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Jeg hadde blitt glad, og veldig klar for å prøve. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Man bruker vel ikke av felleskontoen til slike ting uans? Eller er det sånn at du har full kontroll over hans økonomi også? Anonymkode: 5d725...9f1 Jeg skriver jo at vi har felles økonomi. Helt felles, vi har bare felleskonto. Vi hadde 2000 på kontoen som skulle holde til mat resten av mnd, og det var den eneste kontoen vi hadde penger på. Selvsagt ville jeg ha et ord med i laget om halvparten skulle brukes på én ting. Nå har vi bedre råd, så nå hadde det ikke gjort noe. Anonymkode: 5d29e...84e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 Nei ikke uten å spørre meg! Han trenger ikke spørre for hver eneste ting men må i hvertfall ha avklart at jeg kunne tenke meg å prøve f eks å bli bundet før han kjøper håndjern, at jeg kunne tenke meg å bruke vi rater mer før han kjøpte vibrator, at jeg var interessert i å prøve we vibe før han kjøpte det. Hadde vært best om vi kjøpte sammen. At jeg var med. Eller at jeg fikk penger til å kjøpe det jeg selv ville. Om han hadde kjøpt uten å konferere med meg hadde det vært turnoff og respektløst Anonymkode: 11275...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 Tja. Jeg setter selvsagt pris på alle gaver, og synes det er en veldig hyggelig ting å gjøre Selv gaver som ikke faller i smak. Har fått leketøy av mannen, det var veldig omtenksomt og hyggelig. Selv om leketøyet ligger ubrukt i nattbordskuffen min. Anonymkode: 151f7...879 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 Hvis dama di blir sur for noe slikt, må hun være et muggent troll. Det er en ærlig sak om det er noe hun ikke ønsker å bruke av diverse årsaker. Men hun må kunne anerkjenne at hensiktene dine kun var gode og intet annet. Jeg har selv opplevd å få ting jeg ikke har ønsket meg, men kunne ikke falle meg inn å bli sur eller ta det ille opp. Anonymkode: db3e8...d28 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvis dama di blir sur for noe slikt, må hun være et muggent troll. Det er en ærlig sak om det er noe hun ikke ønsker å bruke av diverse årsaker. Men hun må kunne anerkjenne at hensiktene dine kun var gode og intet annet. Jeg har selv opplevd å få ting jeg ikke har ønsket meg, men kunne ikke falle meg inn å bli sur eller ta det ille opp. Anonymkode: db3e8...d28 Pipa hadde vært anderledes om det plutselig var dama som kom med hæstkuk strapon, balleklyper og vibrerende butplug til han. Nei sånt skal man snakke om først! Anonymkode: 11275...c9a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #13 Skrevet 6. november 2022 Som du beskriver i innlegget ditt, ja, hadde blitt mer enn glad for å få en we vibe, det hadde bare vært kos. Men gjelder det mer kinky greier som bondage og i den gata hadde jeg ikke blitt glad, vil gjerne samtykke til den slags før innkjøp. Anonymkode: 2bec2...1a1 1 1
Geojak Skrevet 28. november 2022 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2022 Liten oppdatering: Bestilte en We-vibe melt og presenterte den for fruen sist helg 🤩 Hun tok den godt i mot, og ville prøve den ut samme kveld, så jeg fikk lov å gi henne en herlig orgasme med hjelp av den nye "dingsen" 🥰 Tror nok ikke det er siste gang den er i bruk nei... 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #15 Skrevet 28. november 2022 Hadde hun tatt like godt imot å få vite at du la ut detaljer om sexlivet deres på nett? Anonymkode: c9da4...f38 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #16 Skrevet 28. november 2022 On 11/6/2022 at 7:35 PM, AnonymBruker said: Hvis dama di blir sur for noe slikt, må hun være et muggent troll. Det er en ærlig sak om det er noe hun ikke ønsker å bruke av diverse årsaker. Men hun må kunne anerkjenne at hensiktene dine kun var gode og intet annet. Jeg har selv opplevd å få ting jeg ikke har ønsket meg, men kunne ikke falle meg inn å bli sur eller ta det ille opp. Anonymkode: db3e8...d28 Hear hear. Men så er jo sjelden kvinner så rasjonelle så man må alltid være forberedt på at uansett hva du gjør så kan det slå ut galt. Anonymkode: 5d725...9f1
Geojak Skrevet 28. november 2022 Forfatter #17 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde hun tatt like godt imot å få vite at du la ut detaljer om sexlivet deres på nett? Anonymkode: c9da4...f38 Tja hun vet det nok, og her er vi jo annonyme, så er ingen vi kjenner som kan vite hvem vi er her inne😊 Og så my detaljer er det vel ikke i forhold til mange andre poster og temaer her på siden 😉
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #18 Skrevet 28. november 2022 Jeg hadde satt pris på om han kjøpte leketøy til sin nytelse også jeg. Blitt begeistret, og gledet meg til å forsøke. Vi har ganske mye leketøy til begge etterhvert, og det er spennende å utforske nye måter å gi hverandre nytelse på. I hemmelighet har jeg nå kjøpt en prostatavibrator. Venter på riktig anledning, når ungene er borte. 🥰 Anonymkode: 2e359...cf1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #19 Skrevet 28. november 2022 On 11/6/2022 at 4:26 PM, AnonymBruker said: Nei ikke uten å spørre meg! Han trenger ikke spørre for hver eneste ting men må i hvertfall ha avklart at jeg kunne tenke meg å prøve f eks å bli bundet før han kjøper håndjern, at jeg kunne tenke meg å bruke vi rater mer før han kjøpte vibrator, at jeg var interessert i å prøve we vibe før han kjøpte det. Hadde vært best om vi kjøpte sammen. At jeg var med. Eller at jeg fikk penger til å kjøpe det jeg selv ville. Om han hadde kjøpt uten å konferere med meg hadde det vært turnoff og respektløst Anonymkode: 11275...c9a Turnoff og respektløst fakrisk.. Jaja. Lykke til. Anonymkode: 61f2c...42d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #20 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 19.31): Tja. Jeg setter selvsagt pris på alle gaver, og synes det er en veldig hyggelig ting å gjøre Selv gaver som ikke faller i smak. Har fått leketøy av mannen, det var veldig omtenksomt og hyggelig. Selv om leketøyet ligger ubrukt i nattbordskuffen min. Anonymkode: 151f7...879 Jeg sympatiserer med mannen din. Slik ble mine "gaver" også mottatt, med all respekt, og deretter lagt i nattbordskuffen 😂 Anonymkode: a049a...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå