Gjest nitana Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei! Jeg er i 30-årene, og har jobbet i skole/barnehage, og har min utdannelse derfra. Nå er jeg lei av jobben min, ønsker noe nytt. Har ikke så store krav, men kunne tenke meg å jobbe på kontor e.l.... Ønsker ikke noen lang utdanning, kanskje bare kurs via fjernundervisning eller noe sånt. Hvilke muligheter har jeg..? Håper på svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 27. oktober 2002 #2 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har gått på medisinsk sekretær utdanning (utdanningshuset), tok det på dagtid over 1/2 år, ellers kunne en tatt det på kveld over 1 år. Det er flere steder du kan ta en slik utdanning som f. eks. MI, Utdanningshuset, Næringsakademiet o.l. Utdanningene varierer litt fra skole til skole, enkelte steder tilbyr de lab.-del og skiftestue (utdanningshuset gjør vertfall det). Det spørst litt hvilken type jobb du ønsker. På sykehus vil du ikke få bruk for lab.-del/skiftestue del, det vil du derimot ofte på et legekontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå