AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Hvor mange av dere gir tran (som i gamle dager) til barn/små barn? Samboer påstår at det er nærmest omsorgssvikt fordi at datteren min ikke får tran. Det mener også svigermor om noe mindre hardnakket. Når det er sagt så spiser barnet mitt fisk flere ganger i uken og tar multivitaminer inkl D vit. I tillegg til variert kosthold med mye grønnsaker og sunne planteoljer Anonymkode: 063ed...94a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Tran for meg er en ".must have". Barna spiser mye og variert men tran er en sikkerhetsnett. Anonymkode: 49f02...ba2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Vi har aldri gitt tran til barna våre. De fikk D-vitamindråper da de var babyer. Friske alle sammen. Selvfølgelig er det ikke omsorgssvikt. Anonymkode: 7a362...f0d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Olje fra leveren til fisken? Finnes det noe sted det er mer giftstoffer enn i leveren til fisk? Anonymkode: 262a0...b66
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Vi gir. Gjort det fra de var baby (før nye anbefalinger), og har bare fortsatt. Voksne tar også. Spiser godt og variert, men er en fin vane å ha tenker jeg. De er like mye syke som resten. Anonymkode: b3de2...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå