Gå til innhold

Sex i forhold til eggløsning når man er tom for tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått tom for eggløsningstester, på en søndag av alle dager. Dårlig planlagt!

Jeg er på dag 11 i syklusen, og den kan variere fra 24-28 dager.

Har eggløsningsslim i dag, og i går. Merket ikke noe eggløsningsslim i dag tidlig, men kom noen timer senere. Tok en eggløsningstest for et par timer siden, den var veldig negativ.

Andre dagen med eggløsningsslim altså, men klart negativ test. Var den siste testen jeg hadde igjen.

Det som gjør meg usikker, er jo at hva om en test hadde blitt positiv nå på ettermiddagen? Kan det da være å bomme totalt å ikke ha sex i kveld? Vil sjansen være borte om vi venter til i morgen kveld?

Anonymkode: 7e588...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teardrop skrev (16 minutter siden):

Det er jo bare å ha sex allikevel det, selvom du ikke har flere tester. Sex er uansett digg!

Ja, men pga. jobb for han er det ikke mulig i dag, men i morgen kveld tidligst. Derfor jeg er veldig bekymra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men pga. jobb for han er det ikke mulig i dag, men i morgen kveld tidligst. Derfor jeg er veldig bekymra nå.

Veldig bekymra? Hvis livet går i grus fordi du ikke har flere tester igjen og mannen er på jobb så er det på tide å legge bort prøvingen, oppsøke hjelp og finne tilbake til at et parforhold betyr mer enn å bare ligge sammen for reproduktive årsaker. Med all respekt: ro deg ned. 

Anonymkode: d3679...9c5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snart 3 barn og aldri tatt en eneste eggløsningstest 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 95396...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Herregud! Hvis han uansett ikke har tid i dag, da spiller det ingen rolle om du har eggløsningstest eller ikke.

Anonymkode: a1bc3...def

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Sakte men sikkert kommer dette fokuset til å ødelegge hele sexlysten og sexlivet til dere begge. 

Anonymkode: 3d253...566

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex annenhver dag i perioden for eggløsning er bra ved naturlige forsøk. Spermiene lever i flere dager, så hvis det skal skje denne syklusen, så gjør det det, selv uten eggløsningstest 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (29 minutter siden):

Sex annenhver dag i perioden for eggløsning er bra ved naturlige forsøk. Spermiene lever i flere dager, så hvis det skal skje denne syklusen, så gjør det det, selv uten eggløsningstest 👍 

Fikk tak i eltester på søndagsåpent apotek. Er denne positiv eller nesten positiv?

205C2F55-B5FF-4F47-ADCC-2315C39C32B8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk tak i eltester på søndagsåpent apotek. Er denne positiv eller nesten positiv?

205C2F55-B5FF-4F47-ADCC-2315C39C32B8.jpeg

Spiller det noen rolle hva testen sier nå om dere ikke kan ha sex uansett?

Anonymkode: 258dc...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du eggløsning mellom dag 11-14...om du har sex på dag 9-12 så trenger du ikke tester. Sperm kan leve 1-5 dager inni deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...