Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julebord sesongen er rett rundt hjørnet. 

Hva skal dere? Med eller uten partner? Hva skal du ha på deg? 

Er mitt første julebord på årevis da jeg har vært utenfor arbeidslivet en god stund. Vi skal ha julebord med partner, en hel helg, men mannen min kan ikke bli med. Redd jeg blir litt utenfor uten partner. Og om jeg ikke stiller i det hele tatt blir jeg ihvertfall utenfor. Kjenner jeg blir stresset av det hele. 

Anonymkode: a4f09...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe poeng i å reise på julebord og bare snakke med partneren sin. Tenker det vil gå helt fint jeg, og de partnerne synes sikkert også de er litt utenfor. 😊

Anonymkode: fc904...487

Skrevet

Du finner garantert noen som vil ligge med deg, julebord er sessongen for utroskap :( Husk alltid å sjekke om han/hun har partner folkens!

Skrevet

Vi er da mange single som går på julebord? Vi har det da helt fint der. 🤷‍♀️ vi er da der for å hygge oss med kollegaene våre

Skrevet

Jeg hadde aldri tatt med min partner på et julebord.

Selv skal jeg på en julelunsj, det er nok for meg :) Ikke så glad i julematen, så holder å spise det en gang før julaften.

Anonymkode: e700d...4f8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde aldri tatt med min partner på et julebord.

Selv skal jeg på en julelunsj, det er nok for meg :) Ikke så glad i julematen, så holder å spise det en gang før julaften.

For å være utro? Spør for å høre hvordan folk tenker, da min sikkert kommer til å ligge med noen.

Skrevet

Skal på julebord ja, gleder meg😄 💃 Skal gå alene, er singel. Hos oss er det ingen som henger fast i partneren uansett heldgvis. Folk er flinke til å sosialisere på egen hånd. Tenkte gå for dressbukse i år, er vanligvis kjolejente på julebord. Kanskje med en glitrende overdel til 

Skrevet
Determ skrev (11 minutter siden):

For å være utro? Spør for å høre hvordan folk tenker, da min sikkert kommer til å ligge med noen.

What? Tror du jeg er så dum at jeg har sex med en kollega.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig mange er det :( Redd mannen min er en av dem, han er allerede utro med ei her inne

Skrevet

Har vel vært på ca 20 julebord i arbeidsgivers regi. Aldri vært julebord med partnere.

Nå jobber jeg i kommune. Der betaler vi jo selv for julebord. Innbyggernes skattepenger skal ikke brukes for at ansatte skal ha julebord, men for å sikre gode tjenester til innbyggerne.

Anonymkode: 26896...43c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trenger jo ikke å være et problem det.

Var selv samboer noen år med en jeg møtte på jobb. Uproblematisk både tiden vi var et par, og tiden etter vi ikke lenger var et par.

Vet vel om ca 10 par i dag der de har møtt hverandre på jobb. Noen av de er godt gift med barn nå.

Kan faktisk ikke komme på noen tilfeller nå hvor det har vært et problem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Trenger jo ikke å være et problem det.

Var selv samboer noen år med en jeg møtte på jobb. Uproblematisk både tiden vi var et par, og tiden etter vi ikke lenger var et par.

Vet vel om ca 10 par i dag der de har møtt hverandre på jobb. Noen av de er godt gift med barn nå.

Kan faktisk ikke komme på noen tilfeller nå hvor det har vært et problem.

Helt uaktuelt for min del, da må det skje etter man har sluttet der man jobber evt. Liker å skille mellom jobb og privatlivet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt uaktuelt for min del, da må det skje etter man har sluttet der man jobber evt. Liker å skille mellom jobb og privatlivet.

Ja da. Er mange som ikke vil gå i relasjon med noen igjennom jobb.

Men det er ikke veldig uvanlig. Og for mange helt uproblematisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja da. Er mange som ikke vil gå i relasjon med noen igjennom jobb.

Men det er ikke veldig uvanlig. Og for mange helt uproblematisk.

Ja, men jeg har sett på dette 2 ganger i arbeidslivet. Når par gjorde det slutt som jobbet sammen, et helvete.

Følelser og jobb skal ikke blandes i min verden :) 

Skrevet
Determ skrev (11 timer siden):

Veldig mange er det :( Redd mannen min er en av dem, han er allerede utro med ei her inne

Hvorfor gidder du å være med han når du er så sikker på at han er utro?

Anonymkode: 859c7...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...