AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Hei. Sitter i en tøff situasjon. Når jeg var 19år så ble jeg mor til en jente, faren kom aldri i bildet av eget ønske. Hun fyller 4 år snart å jeg bodde i en leilighet på den tiden men hadde startet oppsigelsestid pga jeg var ikke garantert videre jobb, og ikke kunne betale videre. Dette var i April når eg ble ilag med nåværende kjæreste. Jeg måtte flytte hjem til min mor for en periode da jeg ikke hadde andre valg, men pga personlige ting i det huset så går der ikke ann å bo der for meg over lengre periode da det ikke er sundt for noen av oss. Så jeg og kjæresten bestemte oss for å finne en leilighet sammen pga han jobbet ett annet sted og ville da kunne være hjemme i helgene, å der og da var det beste alternativ selvom jeg er veldig skeptisk på å hoppe inn i ting for fort. Vi fant en leilighet som endelig passet men denne er jo dyr, Er nesten hele lønningen min hvis eg hadde vært alene.Vi er også bundet ett år, altså frem til september 2023. Men så skjedde det mye på kort tid. Etter en mnd vi hadde bodd her ble jeg gravid, dette slet meg ned veldig psykisk. Så jeg gikk 1mnd gravid før jeg tok en abort. Denne gikk fint men en mnd etterpå så ble det etter komplikasjoner som fikk meg innlagt på sykehuset etter å mistet alt for mye blod. Jeg angrer ikke på dette men vært veldig tungt. I denne perioden fikk også kjæresten seg jobb i samme by som gjorde at han gikk fra å være hjemme i helgene til hele tiden! Jeg ble også flyttet avdeling på jobb som gjorde at jeg ikke lengre falt glede i jobben min. Etter alt dette falt jeg i en liten depresjon og stengte meg vekk fra alle. Jeg må også putte inn her at kjæresten er en fantastisk person, bare god og snill og er verdens herligste mot mitt barn og hun elsker han. Han har merket at noe ikke stemmer og vi har åpen dialog om dette. Jeg vil ikke bli tatt på, vil helst sitte alene og vil ikke ha han rundt meg, å hadde det så flott den ene uken han var bortreist i noen dager og fikk en irritasjon etter han kom hjem igjen. Jeg har tenkt at etter alt kroppen min har gått igjennom så er dette en naturlig reaksjon. Men…. Jeg har en annen gutt jeg datet før nåværende, der ble det aldri noe mer enn 1 møte pga han bodde litt lengre vekke og hadde så sjeldent tid pga mye jobb og ting på fritiden. Vi har snakket litt de siste ukene og vi var med en gruppe bekjente som var på kino nylig, å når denne tidligere eg datet tok en hånd på mitt lår og holdt den der så kjente jeg en veldig sterk reaksjon. Så jeg har jo da bekreftet at det er ikke det at jeg har fått total avsmak fra seksuelle handlinger med alle, men fra nåværende kjæreste da jeg ikke lengre finner han fysisk tiltrekkende. Så jeg sitter nå her med en kjæreste som vet at noe ikke stemmer, å meg som ikke vet hvordan jeg skal håndtere disse følelse mot denne nye da jeg på en måte er bundet til han i ett år for å ha ett sted og bo. Å ungene som hadde blitt knust av å miste han. Anonymkode: d0226...513
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Dere kan prøve å finne noen å framleie til et år. Og så finne dere hvert deres sted. Anonymkode: f020d...696 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Skulle tro du var 15 år. Helt utrolig å lese Anonymkode: 8c6d3...604 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Høres ut som om du trenger hjelp og støtte. IKKE en ny kjæreste. Hadde han du bodde med vært en drittsekk kunne jeg forstått bedre, men her beskriver du egentlig at det er DU som skaper drama. Det er en ærlig sak å ikke ha følelser for ham lengre, men for din datters skyld burde DU finne ut av DINE problemer istedenfor å bare jakte en ny mann. Nissen følger som kjent med på lasset så det kommer neppe til å løse den floken du føler deg fanget av. Anonymkode: 15c15...a55 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå