Jua Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg har bare vært såvidt innom Instagram kontoen til Fru Johansen, da denne nå aktuelle saken dukket opp her i KG,, og ble som mange andre nyskjerrige på hva hva dette var,, og er som så mange andre hoderystende undrende til at det kan gå an å oppføre seg så truende,, men det jeg ville si var at jeg fikk øynene opp for en veldig intressant Instagram konto med humor, alvor, og opplysning,, den er sååå bra! Og da tenker jeg ikke angående en viss person, men ellers hele denne Instagram innehaver, den er verdt å følge , jeg ler av alle di små filmsnuttene der vi får virkelig sett litt av en skuespiller! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 6. november 2022 #2 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg lurer på hvilken gærn influenser det er hun snakker om? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 6. november 2022 #3 Del Skrevet 6. november 2022 Criador skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvilken gærn influenser det er hun snakker om? Noen som vet? Ikke influenseren selv, men ektemannen. Diskuteres i CarolineBergEriksen-tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 6. november 2022 #4 Del Skrevet 6. november 2022 hufsaaaaa skrev (2 timer siden): Ikke influenseren selv, men ektemannen. Diskuteres i CarolineBergEriksen-tråden. Oi. Det hadde jeg ikke trodd om han. Uff :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 6. november 2022 #5 Del Skrevet 6. november 2022 Enig, og illustrasjonene er tatt på kornet!! Dog ble jeg veldig trist av "skal jeg fortelle deg en hemmelighet".... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. november 2022 #6 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg har ikke Instagram men har sett fru Johansen i flere innlegg på kvinneguiden, og i media. Hun står frem som meget troverdig og som hel ved i alt hun skriver og har min største respekt som alltid tør å stå frem med fullt navn. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 10. november 2022 #7 Del Skrevet 10. november 2022 Hæ? For et vanskelig hovedinnlegg. Hva heter kontoen du skriver om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 10. november 2022 #8 Del Skrevet 10. november 2022 lamorte skrev (1 time siden): Hæ? For et vanskelig hovedinnlegg. Hva heter kontoen du skriver om? Frujohansen.no heter den, på instagram. Men du får den opp om du skriver kun fru Johansen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 11. november 2022 #9 Del Skrevet 11. november 2022 Kyllingmonk skrev (7 timer siden): Frujohansen.no heter den, på instagram. Men du får den opp om du skriver kun fru Johansen Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. november 2022 #10 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Jeg liker FruJohansen. Tenker på å nominere henne til Vixen faktisk. Der trengs det tydelige motstemmer😊 https://www.vixen.no/nominasjon Endret 16. november 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 19. november 2022 #11 Del Skrevet 19. november 2022 Finlay skrev (På 16.11.2022 den 13.10): Jeg liker FruJohansen. Tenker på å nominere henne til Vixen faktisk. Der trengs det tydelige motstemmer😊 https://www.vixen.no/nominasjon Jeg har også nominert henne. Årets sterkeste stemme, eller hva det var. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 17. desember 2022 #12 Del Skrevet 17. desember 2022 https://www.nrk.no/sorlandet/mariann-johansen-bruker-fritiden-pa-kritikk-av-influensere-1.16189759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå