tånegla Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Svart pen kjole som stopper over knær. Pumps i enten lilla, rød eller knall grønn. Har ikke bestemt meg helt enda, men hva sier moteeksperten om strømpebukse? Nude eller svart?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Helt klart nude. Sort med fargen på skoene du vil bruke, blir helt koko. Sorte strømper passer ikke til noen av de fargene, skoen blir godt synlige. Anonymkode: ed2ec...4a5 1
tånegla Skrevet 6. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt klart nude. Sort med fargen på skoene du vil bruke, blir helt koko. Sorte strømper passer ikke til noen av de fargene, skoen blir godt synlige. Anonymkode: ed2ec...4a5 Takk, det jeg tenkte også. Men så var det noen som uttalte en gang at man måtte ha VELDIG pene legger for å bruke nude. Jeg mener mine legger er helt greie ifht. Alder men det var visst irrelevant😳
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 tånegla skrev (1 minutt siden): Takk, det jeg tenkte også. Men så var det noen som uttalte en gang at man måtte ha VELDIG pene legger for å bruke nude. Jeg mener mine legger er helt greie ifht. Alder men det var visst irrelevant😳 Ikke alt man skal bry seg om! Ser mange som bruker tette sorte strømper for å dekke over hvordan de ser ut, men det hjelper ikke det pøkk på hvordan de ser ut. Siden kjolen går så langt ned som du sier, er ikke bena i fokus i det hele tatt, og da blir ikke leggene så fremtredende som du tror. Anonymkode: ed2ec...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 tånegla skrev (3 minutter siden): Takk, det jeg tenkte også. Men så var det noen som uttalte en gang at man måtte ha VELDIG pene legger for å bruke nude. Jeg mener mine legger er helt greie ifht. Alder men det var visst irrelevant😳 Jeg har motsatt erfaring: Tynne svarte strømper fremhever hver "bulk" og ujevnhet på bena mine, mens en god, tynn nude-strømpebukse i riktig farge er omtrent som makeup. Anonymkode: 7d1fd...e06 2
tånegla Skrevet 6. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2022 Da er det avgjort. Nude strømpebukser, også får jeg bare bestemme meg for hvilke pumps jeg er i humør til å bruke den dagen😊
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Det går helt fint å bruke sort så lenge det er 20 denier. Ville da gått for Oroblu som koster litt ekstra, men derimot tåler mye Nude kan absolutt brukes det også. Anonymkode: 64a3e...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 nude i lav den og med riktig farge til deg er definitivt finest. Jeg selv sverger til noen 15 den halvmatte stay-ups fra Lindex. Anonymkode: 85e61...237
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 8 hours ago, tånegla said: Svart pen kjole som stopper over knær. Pumps i enten lilla, rød eller knall grønn. Har ikke bestemt meg helt enda, men hva sier moteeksperten om strømpebukse? Nude eller svart? uten er finest Anonymkode: c045f...88f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 Ville heller droppet strømpebuksa enn å gått med nude. Tynn svart er det fineste. Anonymkode: 7e942...118 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Skrevet 7. november 2022 Nude er absolutt penere enn sort. Anonymkode: f6ce5...97d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 Hvorfor er sort helt ut plutselig? Jeg synes sort er pent til sort kjole.. Anonymkode: 89164...4f7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 Ville ikke valg hverken sort eller hudfarget. Ville valgt samme farge som skoene, ellers vil de se litt malplasserte ut om de er eneste med farge. Sort (=fargeløs) kjole og strømpebukser, og så plutselig lilla, røde eller grønne sko. Det vil ikke se bra ut. Du må gjenta fargen et annet sted for å få balanse. Velger du å bruke strømpebukser i samme farge som skoene vil beina dine se lengre ut. Anonymkode: 1b5b9...8b0 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor er sort helt ut plutselig? Jeg synes sort er pent til sort kjole.. Anonymkode: 89164...4f7 Da har du ikke lest opp på hva TS skal ha på! Gjør dèt først du Anonymkode: ed2ec...4a5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 tånegla skrev (På 6.11.2022 den 11.40): Takk, det jeg tenkte også. Men så var det noen som uttalte en gang at man måtte ha VELDIG pene legger for å bruke nude. Jeg mener mine legger er helt greie ifht. Alder men det var visst irrelevant😳 Kommer an på strømpen. Med skimmer bør du ha pene legger fordi de fremhever og også forstørre. Matte og concealer derimot virker slankende og gjør det samme for leggen som foundation gjør for ansiktet. Uansett, nude på denne årstiden og til det antrekket er ikke noe særlig. Svart er bedre men kan bli for hardt. Hvis du velger grønt eller lilla sko, velg en farge som tar opp fargen i skoene og gjør overgangen til kjolen myk. Alle grånyanser vil fungere , og også nearly black vil være bedre enn helt sort. Anonymkode: f85f7...700
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor er sort helt ut plutselig? Jeg synes sort er pent til sort kjole.. Anonymkode: 89164...4f7 Det har det vel vært i 30 år fordi sort til sort blir så hardt, men det er på vei inn igjen. Veldig kardashian / jenner i sommer. Anonymkode: f85f7...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå