AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Omtrent da jeg avsluttet mitt siste lange forhold møtte jeg en mann som jeg ble god venn med. Først pga felles hobby, vi brukte mye tid sammen og ble ganske nære. Han var innmari omtenksom og snill og reflektert. Vi snakket om alt og jeg følte meg helt trygg, det var litt flørting også, men han respekterte at jeg ikke ville noe mer enn vennskap. Så, etter et års tid endte vi opp med å ha sex. Og nå synes jeg hele han har forandret seg når vi er sammen. Han virker ganske uinteressert i mitt liv, snakker mest om seg selv. Kan være nedlatende og slitsom. Så da var han kanskje bare kunstig hyggelig for å få sex? Anonymkode: a63ed...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Høres slik ut, men han var da veldig utholdende. Et år er lenge å være hyggelig for sex. Men nå er han ikke hyggelig lenger? Da ville jeg ikke hatt han i livet mitt lenger. Men du har vel fått følelser? Anonymkode: fe91c...601
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Kan det tenkes at du også forandret innstilling etter dette? Det må jo ha vært en slags gnist mellom dere før dere havnet til sengs, og at begge to kanskje fikk utløst spenningen, og at den nå er borte? Anonymkode: 56d14...9a3
exictence Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Jeg tenker og på om det kan være dere begge hr forandret dere? Er dere kjærester? Har dere snakket sammen om hvor dere står sammen?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Hyggelig så lang tid for noen minutter med fitte? det kan hende ja, men jeg personlig håper ikke det. Da er det noe som feiler han.. geeezz Anonymkode: 60f77...5af
Gjest Made4u Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 Nå er det ingen som er hyggelig på et kunstig vis i ett helt år, bare for å få sex, det ville være et for dumt prosjekt. Hvorfor ting har endret seg mellom dere aner jeg ikke, men det har neppe med det at dere hadde sex å gjøre, relasjoner er i kontinuerlig endring og relasjoner påvirkes også av mye annet her i livet. Han blir den rette å snakke med om dette, her vil du ikke få noen forklarende svar i alle fall, så prat med han om dette du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå