Gå til innhold

Broren min har funnet seg ei dame med tre unger, hjelp meg å snakke han fra det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan aldri gå bra. Han kommer til å bli såret, hun bruker han.
Han har ikke hatt dame på mange år og begynner åpenbart å bli desperat. Jeg har sagt det er en dum ide, men han vil ikke høre. Hva kan jeg si for å få han til å droppe henne?

Anonymkode: f941a...452

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke har hatt dame på mange år, så er han vel også en godt voksen mann? Da kan det være bedre å bli sammen med en bra dame, selv en som har barn fra før, enn å gå og vente på en barnløs dame som kanskje aldri dukker opp. 

Og avhengig av alder på barna så kan han jo få et kjempeflott stefar-forhold til dem og bli en del av livene deres, og ha familie rundt seg når han blir gammel. 

Og hvordan i all verden vet du at hun "bruker ham", og på hvilken måte?

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet

Broren din er en voksen mann, la ham ta sine egne avgjørelser. Om dette vil fungere eller ikke kan ingen vite på forhånd.

Anonymkode: cabbc...22b

• Liker 13
  • Nyttig 2
Gjest dreamstar
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det kan aldri gå bra. Han kommer til å bli såret, hun bruker han.
Han har ikke hatt dame på mange år og begynner åpenbart å bli desperat. Jeg har sagt det er en dum ide, men han vil ikke høre. Hva kan jeg si for å få han til å droppe henne?

Mest sannsynlig er det ingenting du kan si for å få han til å droppe henne.

Hvis du prøver å si noe så kan du regne med at du sår splid mellom ditt eget forhold til din bror, og det er vel ikke noe du ønsker?

Han må finne ut av dette selv. Men jeg lurer litt på om du er kvinne eller mann selv, TS? For meg så virker det som om du er en overbeskyttende kvinne og / eller at du ønsker mer tid sammen med din bror, og at denne dama er til hinder for dette.

Skrevet

Men hvordan vet du at hun utnytter han?

Jeg er alene med 2 barn, og var i forhold i 4 år. Dette var med an mann som jobbet, trente mye og hadde venner han ville være med. Så vi bodde aldri sammen, vi var mest sammen da jeg hadde barnefri. Han ble jo og kjent med barna mine på 4 år, men han hadde aldri noe ansvar for de. På 4 år, så hentet han sønnen min i barnehage en gang. Det er den eneste tjenesten han gjorde for meg, som hadde med barna og gjøre.

Og det ble faktisk slutt, fordi han ville at vi skulle bo sammen, og få barn. Jeg ønsket ikke det. 

Jeg har aldri lett etter en stefar til barna.

Anonymkode: f235e...2c1

• Liker 6
Skrevet

Han er i slutten av tredveårene og ja jeg er søsteren hans.

Ts

• Liker 2
Skrevet

Hold deg unna og heller støtt han i hans valg. Så han vet han har noen i ryggen hvis det skulle gå til helvete. Går det til helvete er han en erfaring rikere. Vi har alle gått oss på noen smeller gjennom livet. Det er slik det er å leve. Man kan ikke bestandig være smart i alt man gjør. Ingen er perfekt.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hjelp ham, før han blir babydaddy nr 4 og må betale bidrag til en dame de neste 18 årene for et barn han omtrent ikke får møte.

Anonymkode: 58fa4...4c0

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Another simp bites the dust. Fortell han hvor patetisk det er å fø andres avkom.

Anonymkode: 710af...b2f

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Another simp bites the dust. Fortell han hvor patetisk det er å fø andres avkom.

Anonymkode: 710af...b2f

Du vet at det finnes veldig mange si før kvinner med barn som er i stand til å få på barna sine alene? 

Anonymkode: 45dee...3a5

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet at det finnes veldig mange si før kvinner med barn som er i stand til å få på barna sine alene? 

*fø

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hjelp ham, før han blir babydaddy nr 4 og må betale bidrag til en dame de neste 18 årene for et barn han omtrent ikke får møte.

Anonymkode: 58fa4...4c0

Oh så bitter. Ingen har forøvrig sagt at denne damen har tre barn med tre forskjellig menn. 

og TS gjør mest klokt i å holde meningene sine for seg selv

Anonymkode: 6d47f...448

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva er problemet, TS?

Anonymkode: 810c1...98c

• Liker 4
Skrevet

Hvor gamle er dem ? Er de runst 40 har vel de fleste barn.

Anonymkode: 74362...808

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ts

Mange bra damer med barn fra før. Så det i seg selv bør ikke nødvendigvis være et problem.  

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Han trenger jo ikke bli samboer, og han trenger ikke gi henne penger. Og han trenger ikke pusse opp hus for henne etc. Så lenge dette er i boks så er det jo greit. Men han må være veldig på vakt for slike ting, da må alarmen gå oppe i hodet hans.

Begynner hun med å hinte om å pusse opp eller noe slik så må han forstå at han blir utnyttet. Fokuser på dette heller enn å overtale han til å droppe henne 

Anonymkode: 5bf2b...a5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ts

Hva om hun ender opp såret?

Anonymkode: 55b15...8d9

• Liker 3
Skrevet

Vil han ha egne barn? 

Anonymkode: d4286...0e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil han ha egne barn? 

Anonymkode: d4286...0e0

Han hadde jo håpet på det, men innser at tiden kan ha løpt ifra han. 
Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...