Gå til innhold

Sammen i 4 år. I går da vi skulle ha sex ble han slapp under økten 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt vært sammen i fire år. Sexlivet vårt er bra og vi har en god «dialog» på det og begge er fornøyde. Det er langt fra kjedelig og vi er flinke på å utforske, sprite opp osv.

I går da vi hadde sex var det han som tok insj. Dette varierer 50/50. Han startet med å gå ned på meg og ble så kåt at han ville gå direkte på penetrering. Så etter en stund ble han slappere og slappere.

Han hadde åpenbart lyst da han ikke ville gi seg, vi prøvde flere posisjoner og det hjalp ikke. Til slutt smilte jeg bare til han og sa at det var deilig uansett og spurte han om han ville fortsette. Til slutt ga han vel opp. Vanskelig å ha sex med en slapp penis🙈

Stod liksom ikke på lysten, men det er jo ikke gjennomførbart.

Så lå vi å snakket litt, koste på hverandre. Jeg ville ikke gjøre noen deal ut av dette da jeg absolutt ikke ville få han til å føle seg dritt. Han fortsatte å tafse litt. Så strøk jeg han nedover magen og merket at det skjedde ting.

Han ble hard igjen og fullførte så det sang etter!

Det jeg nå lurer på er om andre har opplevd det samme? Vi er 32 år begge to, friske og fine.

Han er forkjølet, og sa selv: det må være fordi jeg ikke føler meg helt topp. Samtidig er jo ikke dette første gangen vi har hatt sex under forkjølelse.

Jeg er ikke hysterisk, men det slo meg plutselig: hva om det skyldes noe, også overser jeg det? Tenker at det er lett å si: snakk med han om det igjen, men da frykter jeg at det blir gjort en sak ut av det og han vil føle seg enda verre, så folkens;

Tanker?

Anonymkode: 35dcf...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne legge til at dette aldri har skjedd før. Han har normalt veldig lett for å komme.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det jeg nå lurer på er om andre har opplevd det samme? Vi er 32 år begge to, friske og fine.

Eh, ja, ganske mange millioner har opplevd det samme. Sånt skjer.

Anonymkode: 2b040...ac7

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet

Er helt vanlig. Behøver ikke være noe som forårsaker det, noen ganger blir mannen bare slapp

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er HELT normalt. For min mann skjer dette litt i perioder, men kan gå mnd og år mellom periodene:) Vi bare smiler av det, og prøver neste gang om det er om 10 min eller to dager.

Ereksjon er en ganske kompleks funksjon der det fysiske skal matche det psykiske til riktig tid. 

Anonymkode: a7324...fde

• Liker 15
Skrevet

Jeg synes det er lettest å sammenligne med kvinnens orgasme. Selv om man har ytterpunkter (kommer lett/kommer aldr), så har de fleste kvinner opplevet at den uteblir i normalt samleie.
Det kan skje. Har ikke nødvendigvis en forklaring. Er ikke nødvendigvis noe "galt". Setter allikevel pris på det seksuelle som er igjen. Blir ikke bedre å bli holdt "til ansvar". 

Jeg tenker også at det er greit å skille mellom å kose med hverandre og det å suge/runke han for å gjøre han stiv. Det siste kan være litt stressende. Igjen: akkurat som om du kjenner at orgasmen ikke er i nærme men typen oppå deg "jobber som en helt" på bekostning av det nære og tette.

Jeg tenker det er greit å ha flere ting å spille på enn en hard penis så lenge det bare skjer en gang iblant.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Som sagt vært sammen i fire år. Sexlivet vårt er bra og vi har en god «dialog» på det og begge er fornøyde. Det er langt fra kjedelig og vi er flinke på å utforske, sprite opp osv.

I går da vi hadde sex var det han som tok insj. Dette varierer 50/50. Han startet med å gå ned på meg og ble så kåt at han ville gå direkte på penetrering. Så etter en stund ble han slappere og slappere.

Han hadde åpenbart lyst da han ikke ville gi seg, vi prøvde flere posisjoner og det hjalp ikke. Til slutt smilte jeg bare til han og sa at det var deilig uansett og spurte han om han ville fortsette. Til slutt ga han vel opp. Vanskelig å ha sex med en slapp penis🙈

Så lå vi å snakket litt, koste på hverandre. Jeg ville ikke gjøre noen deal ut av dette da jeg absolutt ikke ville få han til å føle seg dritt. Han fortsatte å tafse litt. Så strøk jeg han nedover magen og merket at det skjedde ting.

Han er forkjølet, og sa selv: det må være fordi jeg ikke føler meg helt topp. Samtidig er jo ikke dette første gangen vi har hatt sex under forkjølelse.

Jeg er ikke hysterisk, men det slo meg plutselig: hva om det skyldes noe, også overser jeg det? Tenker at det er lett å si: snakk med han om det igjen, men da frykter jeg at det blir gjort en sak ut av det og han vil føle seg enda verre, så folkens;

Tanker?

Altså hvor skal man begynne….

Har det tatt 4 år før han mistet ereksjon underveis i samleiet?

Dere er klar over at det er helt normalt å gjøre ikke sant?

Dette er virkelig en «ikke-sak»…

Anonymkode: 26ea9...505

• Liker 10
Skrevet

Slapp kuk kan bety slapp fitte. 

Anonymkode: 5bfda...63b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tanker?

Det må bety at han er utro eller at han syns at du er stygg.

Nei, altså hva faen. Dette er helt normalt, og virkelig en ikke-sak. Det mest overraskende er at du er 32 år og aldri har opplevd det før.

Anonymkode: e878f...943

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Også noe å legge ut om, dette skjer av og til, det er helt vanlig.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Altså hvor skal man begynne….

Har det tatt 4 år før han mistet ereksjon underveis i samleiet?

Dere er klar over at det er helt normalt å gjøre ikke sant?

Dette er virkelig en «ikke-sak»…

Anonymkode: 26ea9...505

Vi har vært sammen i 10 år og har aldri opplevd det. Synes ikke det er rart at TS spør.

Anonymkode: 539aa...9cb

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det og spør på en ordentlig måte her inne. TS 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har vært sammen i 10 år og har aldri opplevd det. Synes ikke det er rart at TS spør.

Takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det må bety at han er utro eller at han syns at du er stygg.

Slike tanker slo meg ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slapp kuk kan bety slapp fitte. 

Anonymkode: 5bfda...63b

Hah fy fela, klapp igjen du da din stereotypiske latterlige slappe sjel.

Gjør verden en tjeneste og skjerp deg og legg mannsjåvinismen på hylla takk👍 Ønsker deg ellerd en fint liv👍

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil gjerne legge til at dette aldri har skjedd før. Han har normalt veldig lett for å komme.

Jeg tenker at du ikke skal ta dette opp med ham.

Det er en fullstendig normal ting, men gjentar seg jo om du fokuserer på det.

Blir litt som de som maser «skal du komme snart», «fikk du orgasme eller?»? 

• Liker 2
Gjest HegeMarie
Skrevet

Det skjer EN gang på 4 år, når han ikke er frisk, og det går fort over.

Dere har ikke et problem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Lov å spørre, men det er på linje med «hva er mensen». 

• Liker 6
Skrevet

HELT normalt! Har skjedd et par ganger her også 😊 Går så fint så. Selv om han ble slapp så klarte han jo fint å slikke meg til min orgasme 😁 Da følte han seg som en skikkelig mann uansett 🥰 Bare ikke legg noe som helst vekt på det. Hvis du viser at dette er en stor bekymring for deg så kommer det til å skje oftere. Det er vel ikke noe mer unormalt enn at dama kan bli tørr, men da kan man jo bruke glidekrem. 

Anonymkode: 1a27a...3f4

• Hjerte 1
Skrevet

Er heilt normalt. Skjer av og til, men kommer tilbake for fullt etter en liten pause.

Har ingen forklaring hvorfor det skjer, prestasjonsangst?

Anonymkode: 72138...d9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...