AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Er det noen som har erfaring med dr martens serena. Må ha meg nye vintersko og disse virket greie. Er de små eller store i størrelsen? Hvordan er kvaliteten? Ønsker å kjøpe sko jeg kan ha i flere sesonger Anonymkode: 3e396...5ee
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Jeg kjøpte disse i min vanlige størrelse og jeg opplevde de som litt trange og harde. Jeg vet flere sier at dette er sko man må regne med å bruke litt tid på å gå ut, men jeg torde ikke ta sjansen på det siden de er så dyre.. Anonymkode: d3e0c...eb2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjøpte disse i min vanlige størrelse og jeg opplevde de som litt trange og harde. Jeg vet flere sier at dette er sko man må regne med å bruke litt tid på å gå ut, men jeg torde ikke ta sjansen på det siden de er så dyre.. Anonymkode: d3e0c...eb2 glemte å skrive at jeg returnerte de så aner ikke hvordan de er når man får gått de ut, Anonymkode: d3e0c...eb2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 De er som dr martens generelt. Noe små i størrelsen, stive og harde før du har gått gått dem inn, men så blir de som tøfler 😍 Anonymkode: b3f52...745 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå