Gå til innhold

Hvilke ord bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke ord bruker du om sex? Sier du elske, ligge sammen, pule, knulle, dunke, støte eller hva?

Hva er din alder og er du mann eller dame?

Anonymkode: e7dad...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex. 

Er i starten av trettiårene.

• Liker 1
Skrevet

Sex, legge oss tidlig, finne på noe gøy, slappe ordentlig av i hodet, jeg har lyst på deg, samleie, en runde, osv. Jeg sier stort sett sex når jeg snakker om det, men jeg pleier å omformulere meg om jeg skal spørre om det med ord.

Anonymkode: 11c1f...351

• Liker 2
Skrevet

Sex. Jente 25 

Anonymkode: 0a831...b4f

Skrevet

Kommer an på kontekst. 

Når jeg skal snakke med 14-åringen om pubertet og grenser og kondomer og slikt, bruker jeg selvsagt ikke de samme ordene som når jeg vil ha med meg mannen på en kjappis.

Anonymkode: f6b4e...b64

Skrevet

Veldig avhengig av konteksten, ja. I de fleste sammenhenger sier jeg bare sex. Med kjæresten kan jeg si kline eller kose og så skjønner han hvor jeg vil.

Anonymkode: 4ef9a...7c8

• Liker 2
Skrevet

Mann 33

Sex og samleie når j må politisk korrekt ish, utrolig kjedelig ord. Mister nesten lysten 😂

Ordet pule er nedverdigende og motbydelig syns jeg

Å elske med er magisk

Å knulle er heftig, men jeg liker ikke å si med mindre hu vil jrg skal. Tenner veldig på at hu sier det

Jeg vil ta deg eller ha deg elsker jeg, eller jeg må ha deg eller jeg trenger deg😍

Eller ta meg😂😍 eller kom her/ kom hit

Eller nå ska jeg spise deg opp

Nå er du ferdig😍😂

Nå ska du få det stakkars og si det lekent å tullete med masse feite kysse og tafsing😂

Ska vi kose eller ska vi legge oss

Livet er ikke bare en orgasme. Det ska knullast og!😂

• Nyttig 1
Skrevet
knutm skrev (2 minutter siden):

Mann 33

Sex og samleie når j må politisk korrekt ish, utrolig kjedelig ord. Mister nesten lysten 😂

Ordet pule er nedverdigende og motbydelig syns jeg

Å elske med er magisk

Å knulle er heftig, men jeg liker ikke å si med mindre hu vil jrg skal. Tenner veldig på at hu sier det

Jeg vil ta deg eller ha deg elsker jeg, eller jeg må ha deg eller jeg trenger deg😍

Eller ta meg😂😍 eller kom her/ kom hit

Eller nå ska jeg spise deg opp

Nå er du ferdig😍😂

Nå ska du få det stakkars og si det lekent å tullete med masse feite kysse og tafsing😂

Ska vi kose eller ska vi legge oss

Livet er ikke bare en orgasme. Det ska knullast og!😂

Interessant. Jeg synes elske blir veldig stivt. Pule og knulle synes jeg er ganske likt. Pule mindre røft enn kulle.

Skrevet

Ikke så mange bra ord på norsk egentlig spør du meg.

Om dama sier det, knull meg, kan jeg like det.

Om jeg sier jeg vil knulle deg blir det litt påtatt og teit. 

Skal vi ha sex, etc blir og for dumt. 

Fuck me, eller i want to fuck you funker mye bedre. 

Anonymkode: 4af47...e94

Skrevet
AndersenG skrev (3 minutter siden):

Interessant. Jeg synes elske blir veldig stivt. Pule og knulle synes jeg er ganske likt. Pule mindre røft enn kulle.

Ja ser den! Elske kan bli veldig stivt, men brukes kun med sin elskede! Jeg sier det kun hvis jeg virkelig vil det, idet jeg/ når jeg allerede har trengt inn i min kjære

Pule syns jeg er skikkelig nedverdigende og blir kvalm av det for å overdrive litt 

Å knulle er noe heftig og saftig for meg😂 har snakket om dette med alle jeg har vært med ogmhar ikke møtt ei eneste som liker pule, men at et saftig knull er grisesexy😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...