AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Vi har vært sammen i 3 år og han er i midten av 40 årene. Han inviterte en bekjent (vi har begge møtt henne 3 ganger) til et veldig fancy spisested, dyrt og sikkert 10 retter. Han inviterte ikke meg. Vi har vært på det stedet noen ganger før, og jeg har ingen andre planer den dagen. Hun er gift, men mannen er bortreist akkurat da. Jeg føler meg usikker og trist, føles ut som om han liker henne mer enn han burde, hvorfor kunne han ikke invitert meg? Han sier han aldri ville vært utro, og at det bare er en middag, men det handler om mer enn fysisk utroskap. Har han gått for langt her, overreagerer jeg? Anonymkode: 1d58f...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har vært sammen i 3 år og han er i midten av 40 årene. Han inviterte en bekjent (vi har begge møtt henne 3 ganger) til et veldig fancy spisested, dyrt og sikkert 10 retter. Han inviterte ikke meg. Vi har vært på det stedet noen ganger før, og jeg har ingen andre planer den dagen. Hun er gift, men mannen er bortreist akkurat da. Jeg føler meg usikker og trist, føles ut som om han liker henne mer enn han burde, hvorfor kunne han ikke invitert meg? Han sier han aldri ville vært utro, og at det bare er en middag, men det handler om mer enn fysisk utroskap. Har han gått for langt her, overreagerer jeg? Anonymkode: 1d58f...d3d Hva er grunnen til at han har invitert henne med på dette? Hvordan kjenner dere denne personen? Har han invitert henne med som venn eller er det noe spesiell grunn til at de skal ut å spise? Dette hørtes veldig merkelig ut. Anonymkode: e1a2b...721 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Høres litt rart ut å gå ut og spise med en man knapt kjenner. Men det er vel ikke så veldig fancy og dyrt om dere har vært der sammen flere ganger før? Anonymkode: 21c27...bab 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Hadde ikke vært greit for meg hvertfall. Hvis denne damen er en felles venn som dere begge har møtt så kan alle dra sammen. Drar de på date og tror det er helt greit for deg? Altså, jeg hadde pakket mine saker mens de var ute å vært borte innen han kom hjem. Kom han i heletatt hjem? Ser for meg at «det ble for mye å drikke, hun husket ikke hvor vi bodde så jeg lå på sofaen hennes». Anonymkode: f2539...389 6
PM75 Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Han gjorde hva??? Og uten en helt åpenbar og god grunn?? 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 Merkelig. Håper ikke han betalte for henne? Dette er rart, Ts Anonymkode: d1645...847 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Det hadde vært over min grense i et forhold. Og virker som det er over din også men at han ikke bryr seg? Anonymkode: 6f22f...513 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 Sa han ifra om dette, eller fant du det ut i ettertid? Virker jo litt som at han har hatt kontakt mer enn disse 3 gangene da Anonymkode: 88185...19d 1
Gjest Vitalogy Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 Det mangler kontekst her. Vi vet jo ingenting om motiver eller noe som helst. Umulig å si noe. Avhengig av motiv kan jo dette være helt greit og ufarlig, med gode hensikter.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 Han er ikke kjæresten din. Han oppfører seg som en singel forfører og jeg hadde aldri funnet meg i dette! Anonymkode: 9b45a...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 Det der var merkelig, og ikke greit. Selv om det ikke var sex/sexuelle handlinger så var jo det regelrett en date, å ikke innafor når man er i et forhold. Anonymkode: 30feb...05d 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 Ikke innafor enkelt og greit Anonymkode: cd48c...179 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #13 Skrevet 6. november 2022 Jeg skjønner ikke konteksten her. Har han bare invitert henne på middag, som en date? I så fall hadde det ikke vært noe jeg hadde funnet meg i. Anonymkode: 027c6...f7b 4
Jaytee Skrevet 6. november 2022 #14 Skrevet 6. november 2022 Det er over grensa. Høres veldig intimt ut, og hvis det er en felles venn av dere to, så ser jeg ikke problemet med at du hadde blitt med. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #15 Skrevet 6. november 2022 Hvorfor finner du deg i dette da??? Jeg hadde blitt rasende Anonymkode: 798b5...198 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. november 2022 #16 Skrevet 6. november 2022 Veldig spesielt og merkelig. Og langt fra greit.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #18 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har vært sammen i 3 år og han er i midten av 40 årene. Han inviterte en bekjent (vi har begge møtt henne 3 ganger) til et veldig fancy spisested, dyrt og sikkert 10 retter. Han inviterte ikke meg. Vi har vært på det stedet noen ganger før, og jeg har ingen andre planer den dagen. Hun er gift, men mannen er bortreist akkurat da. Jeg føler meg usikker og trist, føles ut som om han liker henne mer enn han burde, hvorfor kunne han ikke invitert meg? Han sier han aldri ville vært utro, og at det bare er en middag, men det handler om mer enn fysisk utroskap. Har han gått for langt her, overreagerer jeg? Anonymkode: 1d58f...d3d Hva sa han? Hva sa du? Hvordan fant du det ut? Sa han fra i forkant? Hvordan sa han det? Det er noe som mangler fra hele denne historien. Anonymkode: 423c4...aa8 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #19 Skrevet 6. november 2022 Hei TS! Nå får du svare på spørsmålene i tråden. Anonymkode: 2b56b...592 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 TS her. Har snakket med han om det og han virket overrasket over min reaksjon (ikke ofte jeg er rasende). Jeg sa alt om hva jeg følte og at selvom jeg ikke mistenker at han er fysisk utro (han henger seg så veldig opp i den delen og blir sur for at jeg ikke stoler på han) så handler det om mer enn det. Det er en date. Men da det virket som om han skjønte hva det betyr om han gjennomfører det uten å ha meg med, så sa han at jeg kan være med. Virker som om hun plutselig ble veldig opptatt etter det. Noe som i seg selv er litt rart, men fått inntrykk av at hun har mye å gjøre fra før av. Men kjenner jeg nå er sliten.. jeg måtte virkelig uttrykke hvor feil det der er, for meg. Synes han burde tenkt seg til det selv. Noen i tråden spurte om hvordan jeg fant det ut, han sa det bare til meg som om det var en kollega han tar en pils med. Men samtidig føltes måten han sa det på litt rart.. Hun er en bekjent, har ikke lyst til å gå inn på hvorfor vi har møtt henne, men hun er ingen kollega eller nær venn og vi skylder henne ingenting. Anonymkode: 1d58f...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå