Gå til innhold

Dameklær på menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bestemmer damer at hun skal ha full tilgang på hans klær og interesse mens hennes er kun for damer? Dobbelt moral?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke damer "bestemmer" det? Om du vil gå i kjole - kjør på. Hadde syns det var spesielt om mannen min ønsket det, men de som har den interessen er gjerne ikke i heterofile forhold uansett. 

Anonymkode: d19ea...9f8

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, enjoyitall said:

Hvorfor bestemmer damer at hun skal ha full tilgang på hans klær og interesse mens hennes er kun for damer? Dobbelt moral?

Hæ?

Anonymkode: 894eb...378

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvilke damer "bestemmer" det? Om du vil gå i kjole - kjør på. Hadde syns det var spesielt om mannen min ønsket det, men de som har den interessen er gjerne ikke i heterofile forhold uansett. 

Må han være skeiv i hennes klær mens hun er "rett" uansett hva hun kler seg i?

• Nyttig 1
Skrevet

Menn som vil gå u dameklær kan jo bare gjøre det. Vi lever i 2022 og folk skal ikke bli dømt ut fra hva de har på seg, alle vet at man ikke trenger å være homo eller trans for å gå i klær som er for motsatt kjønn. Bare tull å dele opp klær i kategorier etter kjønn, gå med det du føler deg vel i!

Anonymkode: ded45...34d

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, enjoyitall said:

Må han være skeiv i hennes klær mens hun er "rett" uansett hva hun kler seg i?

Er vel ikke så ofte mannen passer inn i hennes klær, eller han i  hennes? Jeg er XS og han er XXL...

Skrevet
2 hours ago, enjoyitall said:

Bitches will be bitches.
And bitches are gonna bitch!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skulle bare visst!😀

Crossdressere er ofte vanlige heterofile menn.

Folk tenker at menn som kler seg ut er homofile.

Det stemmer når det gjelder dragqueens, men ikke crossdressere/transvestitter.

Jeg får veldig mange meldinger fra menn på siden min om crossdressing og tips rundt det.

Mye normale menn i helt vanlige forhold, men mange gjør det i hemmelighet pga frykt for å miste kona/familien.

• Hjerte 2
Skrevet
1 hour ago, Monika Tgirl said:

Du skulle bare visst!😀

Jeg får veldig mange meldinger fra menn på siden min om crossdressing og tips rundt det.

Mye normale menn i helt vanlige forhold, men mange gjør det i hemmelighet pga frykt for å miste kona/familien.

Herman Göring var CD.
Det er mange av dem,

Og han sjefen for FBI,,... husker ikke navnet.
Han var også crossdresser

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå):

Herman Göring var CD.
Det er mange av dem,

Og han sjefen for FBI,,... husker ikke navnet.
Han var også crossdresser

J Edgar Hoover.

Hørt at det bare var et rykte satt ut for og sverte han og at det ikke var sant, men vet ikke😀

Skrevet
1 hour ago, Monika Tgirl said:

J Edgar Hoover.

Hørt at det bare var et rykte satt ut for og sverte han og at det ikke var sant, men vet ikke😀

Riktig, Monika. 
Good girl!
Hvem kan vite? Vi var ikke der

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn som vil gå u dameklær kan jo bare gjøre det. Vi lever i 2022 og folk skal ikke bli dømt ut fra hva de har på seg, alle vet at man ikke trenger å være homo eller trans for å gå i klær som er for motsatt kjønn. Bare tull å dele opp klær i kategorier etter kjønn, gå med det du føler deg vel i!

Anonymkode: ded45...34d

Amen!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er vel ikke så ofte mannen passer inn i hennes klær, eller han i  hennes? Jeg er XS og han er XXL...

Her i huset glir mannen rett inn i mine klær. Han er bare 20 cm for lang til enkelte plagg, så en tunika blir overdel, og en kort kjole blir tunika.

Anonymkode: dda76...385

• Liker 1
Skrevet
Monika Tgirl skrev (2 timer siden):

Du skulle bare visst!😀

Takk for svar 

• Hjerte 1
Skrevet

Andre får bestemme det de vil. Her går mannen i mine klær om han ønsker det.

Anonymkode: f9bdb...323

Skrevet

Jeg føler meg bra i kjoler, tenner kun på damer.

Anonymkode: fd731...63e

Skrevet

Hun liker vel ikke å dele sine klær med ham, kanskje liker hun ikke stilen hans. Selv var jeg så frekk at jeg ikke lot samboeren bruke en AMIRI tunika/t-skjorte fordi den var ny, og jeg ville ikke han skulle skitne den ut. Den må renses, og det er ikke renseri her. Så jeg er «AMIRI-bitch»😆 Ellers får han bruke de av mine klær som han får på seg. 

Skrevet
enjoyitall skrev (12 timer siden):

For så vidt en artig vinkling, men trolig mer konsekvens av preferanser og ønsker enn moral som sådan. En kan finne en mann som går i samme klær som seg selv uinteressant som partner eller uattraktiv uten at det ligger noen moralske vurderinger til grunn. De fleste av oss liker at partneren er ulike oss selv på noen områder, enten det er maskuline menn som foretrekker feminine kvinner, "huslige" kvinner som ønsker en mer karriæreorientert mann eller menn som kan og har "tatt for seg" som foretrekker kvinner med et mer eksklusivt forhold til sex. 

Det er en litt lei tendens til at en krever og forventer at alt skal være likt, uten å ta innover seg at de færreste av oss styrer hva vi liker og heller ikke er like. Da tror jeg en fort ender i en litt håpløs kamp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...