Gå til innhold

Du som tok partneren din i utroskap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde du når du fant det ut? Konfronterte du? Skjulte du at du visste? Ble du i forholdet eller gikk du?

Anonymkode: f2d46...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk sjokk, tenkte 2 døgn, konfronterte, ble, men under tvil. 

Anonymkode: c3af0...55c

• Hjerte 1
Skrevet

Første gang konfronterte jeg, andre gang skjulte jeg at jeg visste, tredje gang gjorde jeg det slutt og angra som en bikkje på at jeg ikke gjorde det slutt første gangen. Dum som jeg var trodde jeg på hans smigrende lovord om at det aldri ville skje igjen og at det var meg han elsket.. 

Har slitt med tillitt til menn siden og valgt å være singel 

Anonymkode: 62150...7dd

• Hjerte 1
Skrevet

Hun spurte meg hvem det var jeg tekstet  med. Jeg fortalte alt der og da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva gjorde du når du fant det ut? Konfronterte du? Skjulte du at du visste? Ble du i forholdet eller gikk du?

Anonymkode: f2d46...870

Jeg kastet forbannelser på de.

Anonymkode: 97c6e...853

• Hjerte 1
Skrevet

I mitt første forhold så konfronterte jeg flere ganger uten bevis. Venninne av den jenta han var utro med sa det til meg så gikk jeg rett til fyren. Det hjalp lite å jobbe seg gjennom det for det skjedde igjen 4 år etterpå. Etter brudd fant jeg ut om flere jenter i mellom tiden der.

Siste forholdet så begynte han på en svada historie, jeg la press på han for å få informasjon som ikke var løgn. Først etter flere uker så kom hele historien. 

Lite vits å jobbe seg gjennom det da og, for 2 år senere skjedde det igjen.

Anonymkode: a2c91...a78

Skrevet

Konfronterte han. Han innrømmet og jeg kastet han ut. Vi hadde vært sammen i 18år og hadde store barn sammen. Der er 3år siden og jeg har knapt hatt kontakt med han på den tiden og jeg er sjeleglad for at jeg er kvitt han.

Anonymkode: f7ea5...e1c

Skrevet

Jeg klarer ikke å holde inne sånt, jeg eksploderer der, driter i at han var på jobb når jeg ringte og fant det ut, antar han latet som han var syk og kom hjem

Anonymkode: 616d6...a61

Skrevet

Hadde gått og mistenkt noe lenge, fordi jeg hadde sett at han var flørtende i meldinger med mange damer.

En dag leste jeg chatten mellom han og kollegaen hans og der stod det at de hadde sex.

Fikk sjokk for hadde aldri trodd det var noe mellom de to.

Jeg klarte ikke å si noe før mange måneder etterpå, og da innrømte han alt. Dette er fire måneder siden.

Jeg har enda ikke gått fra han men tenker hver dag på hvordan jeg forlater han.

Det er barn og dårlig økonomi i bildet som gjør det vanskelig😔

Anonymkode: e312f...d02

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Men jeg hadde en gang en elskerinne.
Angrer jeg på at jeg  gikk over til henne til slutt?
NEI! Hun var rolig og forståelsesfull i motsetning til hun andre som laget drama.
Ikke rart jeg fikk meg elskerinne og gikk over til henne.

Endret av Heydayotheinterweb
  • Hjerte 2
Skrevet

Førde dama mi var utro ørten ganger og jeg ble alt for lenge noe som jeg angrer på i ettertid siden det har gjort meg en del kaldere i senere tid.

Hun var av typen som var utro på fest, delte det dagen etterpå og var lei seg  og var ultra sjalu bare jeg danset med noen...

Anonymkode: c2f44...45e

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Men jeg hadde en gang en elskerinne.
Angrer jeg på at jeg  gikk over til henne til slutt?
NEI! Hun var rolig og forståelsesfull i motsetning til hun andre som laget drama.
Ikke rart jeg fikk meg elskerinne og gikk over til henne.

Det er ikke så veldig vits i å svare om du ikke har opplevd det ts spør etter. 

Anonymkode: a30f4...8c4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...