Gå til innhold

Hvor lang tid tar det egentlig fra første grå hår til 100% utvokst farge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ventet i 25 år nå og det har kommet noen grå innimellom og hovedinntrykket er fremdeles mørk brunt. Hadde forventet at det tok kortere tid og at det grå ville bli min nye totale farge fort. Det er litt slitsomt å være midt i prosessen så lenge. Noen som har blitt skikkelig grå her inne, eller har kvinner i familien og vet litt om hvor lang tid det kan ta? Hilsen utålmodig. 

Anonymkode: 6e2ee...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 2 og 30 år.

Anonymkode: 40572...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ventet i 25 år nå og det har kommet noen grå innimellom og hovedinntrykket er fremdeles mørk brunt. Hadde forventet at det tok kortere tid og at det grå ville bli min nye totale farge fort. Det er litt slitsomt å være midt i prosessen så lenge. Noen som har blitt skikkelig grå her inne, eller har kvinner i familien og vet litt om hvor lang tid det kan ta? Hilsen utålmodig. 

VIL du ha grått hår?!

Anonymkode: 825d6...65d

• Liker 1
Skrevet

Ja. Prosessen har vært i gang lenge og nå vil jeg gjerne ha det helt grått istedenfor en mellomting. Grått hår er ok. 

Skrevet

Fikk mitt første grå hår da jeg var 20 år. Nå er jeg 34 og i det siste har det begynt å komme flere grå hår. Har alltid hatt min naturlige hårfarge, men nå vil jeg gjøre noe med håret. Jeg har bestilt time til frisøren neste måned for å stripe det. 

Anonymkode: a910b...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...